پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

از تو ممنونم امیرعباس گلاب

دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام از تو ممنونم

هم اینک شما کاربران گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین از تو ممنونم با صدای امیرعباس گلاب به همراه تکست و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Amir Abbas Golab Az To Mamnoonam/ And lyrics

دانلود اهنگ از تو ممنونم امیرعباس گلاب

متن آهنگ از تو ممنونم امیرعباس گلاب

خدایا حالمو نُو کن به غیر از تو پناهی نیست ، نباشی جاده ها بسته اس به سمتِ عشق راهی نیست♫♪! شب و روزای این دنیا از عشق تو شروع می شه ، یه کاری با نگاهت کن که قلبم نو شه از ریشه♫♪! خدایا از تو ممنونم واسه این حال خوبی که رویِ دردام تسکینه♫♪! خدایا از تو ممنونم که هفت سین منو بازم دعای عشق می چینه♫♪! خدایا از تو ممنونم واسه این حال خوبی که رویِ دردام تسکینه♫♪! خدایا از تو ممنونم که هفت سین منو بازم دعای عشق می چینه♫♪!

دانلود اهنگ از تو ممنونم امیرعباس گلاب

چقدر این لحظه خوش حسه چقدر این حال شیرینه ، با تو هر روز من عیده با تو هر سال شیرینه♫♪! می دونم در کنار تو ، رو حسم پا نمی ذارم ، تموم سالُ با من باش به جز عشق تو چی دارم♫♪! خدایا از تو ممنونم واسه این حال خوبی که روی دردام تسکینه♫♪! خدایا از تو ممنونم که هفت سین منو بازم دعای عشق می چینه♫♪! خدایا از تو ممنونم واسه این حال خوبی که روی دردام تسکینه♫♪! خدایا از تو ممنونم که هفت سین منو بازم دعای عشق می چینه♫♪!

از تو ممنونم

پخش آنلاین آهنگ از تو ممنونم

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 0 | تعداد آرا: 0

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
فاطوش

بی نظیر

0
پاسخ
2 سال پیش