پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ محسن چاوشی ای قوم به حج رفته کجایید

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام ای قوم به حج رفته کجایید

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین ای قوم به حج رفته کجایید با صدای محسن چاوشی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Mohsen Chavoshi Ghome / And lyrics

دانلود اهنگ ای قوم به حج رفته کجایید محسن چاوشی
نام خواننده: محسن چاوشی
نام آهنگ: ای قوم به حج رفته کجایید

متن آهنگ ای قوم به حج رفته کجایید محسن چاوشی

ای قوم به حج رفته کجایید کجایید!♫! معشوق همین جاست بیایید بیایید!♫!!♫! معشوق تو همسایه و دیوار به دیوار!♫! در بادیه سرگشته شما در چه هوایید!♫! گر صورت بی‌صورت معشوق ببینید!♫! هم خواجه و هم خانه و هم کعبه شمایید!♫! ده بار از آن راه بدان خانه برفتید!♫! یک بار از این خانه بر این بام برآیید!♫! ای قوم به حج رفته کجایید کجایید!♫! معشوق همین جاست بیایید بیایید!♫! ای قوم به حج رفته کجایید کجایید!♫!

دانلود اهنگ ای قوم به حج رفته کجایید محسن چاوشی - رسانه موزیکدل

معشوق همین جاست بیایید بیایید!♫! آن خانه لطیفست نشان‌هاش بگفتید!♫! از خواجه آن خانه نشانی بنمایید!♫! یک دسته گل کو اگر آن باغ بدیدید!♫! یک گوهر جان کو اگر از بحر خدایید!♫! با این همه آن رنج شما گنج شما باد!♫! افسوس که بر گنج شما پرده شمایید!♫! با این همه آن رنج شما گنج شما باد!♫! افسوس که بر گنج شما پرده شمایید!♫! ای قوم به حج رفته کجایید کجایید!♫! معشوق همین جاست بیایید بیایید!♫!!♫! معشوق تو همسایه و دیوار به دیوار!♫! در بادیه سرگشته شما در چه هوایید!♫!

ای قوم به حج رفته کجایید

دانلود آهنگ ای قوم به حج رفته کجایید محسن چاوشی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ ای قوم به حج رفته کجایید

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3 | تعداد آرا: 4

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد