دانلود آهنگ جدید علیرضا خان به نام «ای جان»
هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین ای جان با صدای علیرضا خان به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.
Download New Music, (Ahang) BY : Alireza Khan Ey Jan/ And lyrics

| نام خواننده: | علیرضا خان |
| نام آهنگ: | ای جان |
متن آهنگ علیرضا خان ای جان
برای مشاهده کلیک کنید
ای ﻣﻌﺸﻮق ﺧﻮﺷﻨﺎم دﻳﺪی آرام آرام
رﻓﺘﻰ ﺗﻮ در ﻗﻠﺐ و ﺟﺎن ﻣﻦ
زﻳﺒﺎ روی ﺧﻮش ﭘﻴﻤﺎن ﻣﻦ
آرام ﺟﺎن ﻣﻦ دﻳﻦ و اﻳﻤﺎن ﻣﻦ
در ﻛﻨﺞ ﻗﻠﺒﺖ ﻣﻦ زﻧﺪاﻧﻰ
ﻣﻦ ﺑﻪ ﻗﺮﺑﺎن ﭼﻨﻴﻦ زﻧﺪاﻧﺒﺎﻧﻰ
ﻣﻦ ﺑﻪ ﻗﺮﺑﺎن ﭼﻨﻴﻦ زﻧﺪاﻧﺒﺎﻧﻰ
ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ﻧﻤﻴﺮود دﻳﮕﺮ از ﻳﺎد
ﺧﻨﺪﻳﺪی و ﻏﺼﻪ ﻫﺎﻳﻢ رﻓﺖ ﺑﺮ ﺑﺎد
آﺑﺎد ﻛﺮدی ﺧﺎﻧﻪ ام ﺧﺎﻧﺖ آﺑﺎد
ای ﺟﺎن ای ﺟﺎن ای ﺟﺎن
ای دﻟﺪار ﻣﻬﺮﺑﺎن و ﺑﻰ آزار
دﺳﺖ از دﻟﺒﺮی ﺑﻰ ﺣﺪت ﺑﺮدار
ای ﺗﻮ ﺳﻮﮔﻠﻰ اﻳﻦ ﻗﻠﺐ ﺑﻴﻤﺎر
ای ﺟﺎن ای ﺟﺎن ای ﺟﺎن
آﺧﺮش دﻳﺪی ﻛﻪ دل ﺑﻪ زﺑﺎن آﻣﺪ
دﻟﻢ از دﻟﺘﻨﮕﻰ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺟﺎن آﻣﺪ
ﺑﻪ ﺗﻮ دل ﺑﺴﺘﻢ در آن ﺷﺐ ﺑﺎراﻧﻰ
دل و ﺟﺎن را ﻛﺮده ام ﺑﻪ ﺗﻮ
ارزاﻧﻰ ﺗﻮ ﻛﻪ ﻣﻴﺪاﻧﻰ
ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ﻧﻤﻴﺮود دﻳﮕﺮ از ﻳﺎد
ﺧﻨﺪﻳﺪی و ﻏﺼﻪ ﻫﺎﻳﻢ رﻓﺖ ﺑﺮ ﺑﺎد
آﺑﺎد ﻛﺮدی ﺧﺎﻧﻪ ام ﺧﺎﻧﺖ آﺑﺎد
ای ﺟﺎن ای ﺟﺎن ای ﺟﺎن
ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ﻧﻤﻴﺮود دﻳﮕﺮ از ﻳﺎد
ﺧﻨﺪﻳﺪی و ﻏﺼﻪ ﻫﺎﻳﻢ رﻓﺖ ﺑﺮ ﺑﺎد
آﺑﺎد ﻛﺮدی ﺧﺎﻧﻪ ام ﺧﺎﻧﺖ آﺑﺎد
ای ﺟﺎن ای ﺟﺎن ای ﺟﺎن
ای دﻟﺪار ﻣﻬﺮﺑﺎن و ﺑﻰ آزار
دﺳﺖ از دﻟﺒﺮی ﺑﻰ ﺣﺪت ﺑﺮدار
ای ﺗﻮ ﺳﻮﮔﻠﻰ اﻳﻦ ﻗﻠﺐ ﺑﻴﻤﺎر
ای ﺟﺎن ای ﺟﺎن ای ﺟﺎن
پخش آنلاین آهنگ ای جان
0:000:00
چه امتیازی به این آهنگ میدی؟
میانگین امتیازات: 4.5 | تعداد آرا: 99





عالی
خیلی عالی
👍🏻👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻👌🏻
عالی هست
عالی خیلی خوبه 😍😍🌹❤️😘
اهنگ باحالیه ولی انق گوش دادم دیگه حالم به هم می خوره
با صدای دخترونه هم قشنگ بود
عالی خیلی خوب میخونه
این خواننده علیرضا خان مجرده یا متاهل
لطفا حوابمو بدید🥺💔
علیرضا جانا
عالی بود محشر
عالی
اخه چرا انقدر این علیرضا خواننده رو میگم جذابه هم خودش هم صداش
بخدا من عکسشو ذخیره کردم تو گالری خیلی قشنگه
عاشقش شدم بخدا دوسش دارم
زندگیمه همه اهنگاش خیلی خوبه
دوست دارم❤️🔥❤️🔥
اخه چرا این صداش انقد قشنگه 🥹
اره به خدا خیلی قشنگه صداش😭
عاشق صداش شدممممم
آهنگ عالی بود، خیلی دوستش داشتم!
عالی
👍👍👍👍👍👍👍
سلام ، این آهنگ را قشر مجرد نمیتوانند گوش بدهند حتی اگر خیلی دوست داشته باشند که اینگونه سطح یا ارزش آهنگ هم پایین می آید . خیلی آهنگ دوست داشتنیه … .
خیلی عالی
عالیه
عالی
این آهنگ عالیه من چند سال پیش با این آهنگ آشنا شدم و در همون سال هم خیلی خاطره داشتم هر وقت این آهنگ رو گوش میدم یاد اون سال می اوفتم خلاصه خیلی آهنگ قشنگیه
اهنگ خیلی قشنگیه