پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ علیرضا بنده پور جدایی

دانلود آهنگ جدید علیرضا بنده پور به نام جدایی

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین جدایی با صدای علیرضا بنده پور به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Alireza Bandehpour Jodaei/ And lyrics

دانلود اهنگ علیرضا بنده پور جدایی
نام خواننده: علیرضا بنده پور
نام آهنگ: جدایی

متن آهنگ جدایی علیرضا بنده پور

نمونده حرفی بات بزن به در دیوار!♫!!♫! این رابطه از اول تا آخرش سختی داشت!♫! توام که رفتی باش!♫! اصلانم هرکی باشه دیگه واسم مهم نیست!♫! این رابطه از هم بپاشه!♫! بهم میخندیدش میگفت که از پیشم میره!♫! اونم تو فازی بود که انگار شدم درگیرش!♫! نمیشه بخشیدش هی قرص و سرگیجه!♫! انقدر رو مخم بود همون بهتر پریدش!♫! همش با حرفاش عذابم داد داغونم کرد به بادم داد!♫! اون یادم داد که بی معرفت و بی رحم باشم!♫! نه وسواسم نه روت حساسم دیگه عین تو زیادی هست واسم!♫! دیگه بهتره برم و از تو جدا شم!♫!

دانلود اهنگ جدایی علیرضا بنده پور - رسانه موزیکدل

عوضی رفتی کندی قلبم و مچاله کردی!♫! مهم نیس دیگه برام با کی الان کجای شهری!♫! منم میگذره این شبام با قرصای رنگی!♫! ساختم دنیاتو لعنتی بگو دنیای من چی!♫!!♫! دیگه بودن تو نداره واس ارزشی نه!♫! کنار اومدم با نبودت یه رو همه میرن!♫! اومدن پا به پات تو این رابطه خسته ام میکرد!♫! تو فکرتم هنوز وقتی که مست و گیجم!♫! همش با حرفاش عذابم داد داغونم کرد به بادم داد!♫!♫!! اون یادم داد که بی معرفت و بی رحم باشم!♫! نه وسواسم نه روت حساسم دیگه عین تو زیادی هست واسم!♫! دیگه بهتره برم و از تو جدا شم!♫!

جدایی

دانلود آهنگ جدایی علیرضا بنده پور + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ جدایی

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 1 | تعداد آرا: 1

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد