پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ بابک رهنما و محمدرضا رهنما غیر عادی

دانلود آهنگ جدید بابک رهنما و محمدرضا رهنما به نام غیر عادی

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین غیر عادی با صدای بابک رهنما و محمدرضا رهنما به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Babak Rahnama Ft Mohammadreza Rahnama Gheyre Addi/ And lyrics

دانلود اهنگ غیر عادی بابک رهنما و محمدرضا رهنما
نام خواننده: بابک رهنما و محمدرضا رهنما
نام آهنگ: غیر عادی

متن آهنگ غیر عادی بابک رهنما و محمدرضا رهنما

غیر عادی به تو کشش دارم و!♫! از اون اول حس من عادی نبود!♫! خدا میگفت که عاشقت میشم!♫! منم عاشقت شدم خیلی زود!♫! اگه میبینی که خیلی پا پیچم!♫! برای اینکه بدون تو هیچم!♫! تو از اول متفاوت بودی!♫! و گیر انداختی ساده من!♫! مست اون موهای شرابیتم و تو گوشم صدای تو مییچه!♫! که این حال و هوای دیوونگیه حال زندگیمه!♫! مست اون موهای شرابیتم و تو گوشم صدای تو مییچه!♫! که این حال و هوای دیوونگیه حال زندگیمه!♫!

دانلود اهنگ غیر عادی بابک رهنما و محمدرضا رهنما - رسانه موزیکدل

مگه دست منه حسم زیاده مگه!♫! دست کمه عشق ، نگو یه عشق ساده!♫! غروب و نم نمش نگاه بی اراده مگه دست منه!♫! این دست منه که اینجوری میخوامت به پیچ و خم موهای بی تابت!♫! بریدم از همه به عشق یه نگاهت این دست منه!♫! مست اون موهای شرابیتم و تو گوشم صدای تو مییچه!♫! که این حال و هوای دیوونگیه حال زندگیمه!♫! مست اون موهای شرابیتم و تو گوشم صدای تو مییچه!♫! که این حال و هوای دیوونگیه حال زندگیمه!♫! مست اون موهای شرابیتم و تو گوشم صدای تو مییچه!♫! که این حال و هوای دیوونگیه حال زندگیمه!♫! مست اون موهای شرابیتم و تو گوشم صدای تو مییچه!♫! که این حال و هوای دیوونگیه حال زندگیمه!♫!

غیر عادی

دانلود آهنگ غیر عادی بابک رهنما و محمدرضا رهنما + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ غیر عادی

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.8 | تعداد آرا: 4

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد