پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ تو کجایی دلبند

دانلود آهنگ جدید دلبند به نام تو کجایی

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین تو کجایی با صدای دلبند به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Delband To Kojaei/ And lyrics

دانلود اهنگ تو کجایی دلبند
نام خواننده: دلبند
نام آهنگ: تو کجایی

متن آهنگ تو کجایی دلبند

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی!♫! عهد نابستن از آن به که ببندی و نپایی!♫! دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم!♫! باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی!♫! روز صحرا و سماعست و لب جوی و تماشا!♫! در همه شهر دلی نیست که دیگر بربایی!♫! گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم!♫! چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی!♫! ای که گفتی مرو اندر پی خوبان زمانه!♫!

دانلود اهنگ تو کجایی دلبند - رسانه موزیکدل

ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجایی!♫! شمع را باید از این خانه به دربردن و کشتن!♫! تا به همسایه نگوید که تو در خانه مایی!♫! دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم!♫! باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی!♫! عشق و درویشی و انگشت نمایی و ملامت!♫! همه سهل است تحمل نکنم بار جدایی!♫! ز کمال ناتوانی به لب آمده ست جانم!♫! به طبیب من که گوید که چه زار و ناتوانم!♫! به گمان این فکندم تن ناتوان به کویت!♫!

تو کجایی

دانلود آهنگ تو کجایی دلبند + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ تو کجایی

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.3 | تعداد آرا: 3

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد