پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ عشق دوم احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام عشق دوم

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین عشق دوم با صدای احسان خواجه امیری به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Ehsan Khajeh Amiri Eshghe Dovom/ And lyrics

دانلود اهنگ عشق دوم احسان خواجه امیری
نام خواننده: احسان خواجه امیری
نام آهنگ: عشق دوم

متن آهنگ عشق دوم احسان خواجه امیری

زندگی قبل تو با من بد بود!♫! سرد و خسته بین مردم بودم!♫! من به هرکسی رسیدم غم داشت!♫! من همیشه عشق دوم بودم!♫! یه نفر قبل من اینجا بوده!♫! که من از خاطره هاش ترسیدم!♫! این گناه من نبوده که تورو!♫! یکمی دیرتر از اون دیدم!♫! تو با من باش و یه کاری کن بره!♫! یادش از دنیای دیوونه ی من!♫! بذار این خونه بهم حسی بده!♫! که بشه صداش کنم خونه ی من!♫! توی عکسی که ازش جامونده!♫! خیره می شم و دلم می لرزه!♫! چی تو این نگاه غمگین دیدی!♫! که به خنده های من می ارزه!♫! می ارزه!♫!

دانلود اهنگ عشق دوم احسان خواجه امیری - رسانه موزیکدل

تو نمی تونی برای من یکی!♫! به غریبگی مردم باشی!♫! حق بده من سخت می گیرم به تو!♫! آخه سخته عشق دوم باشی!♫! اگه چند سال زودتر می دیدمت!♫! از گذشته ت دیگه وحشتی نبود!♫! اولین عشق تو می شدم اگه!♫! اگه این زمان لعنتی نبود!♫! تو با من باش و یه کاری کن بره!♫! یادش از دنیای دیوونه ی من!♫! بذار این خونه بهم حسی بده!♫! که بشه صداش کنم خونه ی من!♫! توی عکسی که ازش جامونده!♫! خیره می شم و دلم می لرزه!♫! چی تو این نگاه غمگین دیدی!♫! که به خنده های من می ارزه!♫! می ارزه!♫!

عشق دوم

دانلود آهنگ عشق دوم احسان خواجه امیری + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ عشق دوم

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.2 | تعداد آرا: 5

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد