دانلود اهنگ عشق دوم احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام عشق دوم

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین عشق دوم با صدای احسان خواجه امیری به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Ehsan Khajeh Amiri Eshghe Dovom/ And lyrics

دانلود اهنگ عشق دوم احسان خواجه امیری
نام خواننده: احسان خواجه امیری
نام آهنگ: عشق دوم

متن آهنگ عشق دوم احسان خواجه امیری

زندگی قبل تو با من بد بود!♫! سرد و خسته بین مردم بودم!♫! من به هرکسی رسیدم غم داشت!♫! من همیشه عشق دوم بودم!♫! یه نفر قبل من اینجا بوده!♫! که من از خاطره هاش ترسیدم!♫! این گناه من نبوده که تورو!♫! یکمی دیرتر از اون دیدم!♫! تو با من باش و یه کاری کن بره!♫! یادش از دنیای دیوونه ی من!♫! بذار این خونه بهم حسی بده!♫! که بشه صداش کنم خونه ی من!♫! توی عکسی که ازش جامونده!♫! خیره می شم و دلم می لرزه!♫! چی تو این نگاه غمگین دیدی!♫! که به خنده های من می ارزه!♫! می ارزه!♫!

دانلود اهنگ عشق دوم احسان خواجه امیری - رسانه موزیکدل

تو نمی تونی برای من یکی!♫! به غریبگی مردم باشی!♫! حق بده من سخت می گیرم به تو!♫! آخه سخته عشق دوم باشی!♫! اگه چند سال زودتر می دیدمت!♫! از گذشته ت دیگه وحشتی نبود!♫! اولین عشق تو می شدم اگه!♫! اگه این زمان لعنتی نبود!♫! تو با من باش و یه کاری کن بره!♫! یادش از دنیای دیوونه ی من!♫! بذار این خونه بهم حسی بده!♫! که بشه صداش کنم خونه ی من!♫! توی عکسی که ازش جامونده!♫! خیره می شم و دلم می لرزه!♫! چی تو این نگاه غمگین دیدی!♫! که به خنده های من می ارزه!♫! می ارزه!♫!

عشق دوم

دانلود آهنگ عشق دوم احسان خواجه امیری + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ عشق دوم

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.2 | تعداد آرا: 5

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد