پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ پرونده حمید عسکری

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام پرونده

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین پرونده با صدای حمید عسکری به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Hamid Askari Parvande/ And lyrics

دانلود اهنگ پرونده حمید عسکری
نام خواننده: حمید عسکری
نام آهنگ: پرونده

متن آهنگ پرونده حمید عسکری

این بار اولی نبود که توی قلب من میمرد اون با نگاهای عجیب کفر منو در می آورد!♫! هرز میپرید من کشتمش در فکر کشتن کشتمش من اون بد لعنتی رو با اشک و لبخند کشتمش!♫! پرونده هام کامل شدن با چند تا سیگار و یه عکس در پی اثبات یه جرم با عشق و نفرت کشتمش!♫! انکار میکرد حرف منو وقتی که چشمامو میدید گناه تازه ای نداشت فقط یکم هرز میپرید!♫! با این همه حرف و حدیث حیثیت منو میبرد وقتی که داشت تموم میکرد جون منو قسم میخورد!♫!

دانلود اهنگ پرونده حمید عسکری - رسانه موزیکدل

آروم و هوشیار کشتمش بیدار بیدار کشتمش چاره ی دیگه ای نبود از روی اجبار کشتمش!♫! هرز میپرید من کشتمش در فکر کشتن کشتمش من اون بد لعنتی رو با اشک و لبخند کشتمش!♫! پرونده هام کامل شدن با چند تا سیگار و یه عکس در پی اثبات یه جرم با عشق و نفرت کشتمش!♫! انکار میکرد حرف منو وقتی که چشمامو میدید گناه تازه ای نداشت فقط یکم هرز میپرید!♫! من موندم و اون خاطره های عذاب بی امون اما پشیمون دلم از بابت کشتن اون!♫!

پرونده

دانلود آهنگ پرونده حمید عسکری + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ پرونده

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 1 | تعداد آرا: 1

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد