پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ پاییز عاشق است حجت اشرف زاده

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام پاییز عاشق است

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین پاییز عاشق است با صدای حجت اشرف زاده به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Hojat Ashrafzade Paeiz/ And lyrics

دانلود اهنگ پاییز عاشق است حجت اشرف زاده
نام خواننده: حجت اشرف زاده
نام آهنگ: پاییز عاشق است

متن آهنگ پاییز عاشق است حجت اشرف زاده

پاییز میرسد که مرا مبتلا کند با رنگ های تازه مرا آشنا کند !♫! پاییز میرسد که همانند سال پیش خود را دوباره در دل قالیچه جا کند !♫! او میرسد که باز هم عاشق کند مرا او قول داده است به قولش وفا کند !♫! او میرسد که باز هم عاشق کند مرا او قول داده است به قولش وفا کند !♫! پاییز عاشق است پاییز عاشق است پاییز عاشق است و راهی نمانده است !♫!

دانلود اهنگ پاییز عاشق است حجت اشرف زاده - رسانه موزیکدل

جز اینکه روز و شب بنشیند دعا کند بنشیند دعا کند !♫! تقویم خواست از تو بگیرد بهار را تقدیر خواست راه شما را جدا کند !♫! او میرسد که باز هم عاشق کند مرا او قول داده است به قولش وفا کند !♫! خش خش صدای پای خزان است یک نفر در را به روی حضرت پاییز وا کند !♫! خش خش صدای پای خزان است یک نفر در را به روی حضرت پاییز وا کند !♫! پاییز عاشق است پاییز عاشق است پاییز عاشق است و راهی نمانده است !♫! پاییز عاشق است پاییز عاشق است پاییز عاشق است !♫!

پاییز عاشق است

دانلود آهنگ پاییز عاشق است حجت اشرف زاده + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ پاییز عاشق است

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 1.5 | تعداد آرا: 2

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد