پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ دور چارتار

دانلود آهنگ جدید چارتار به نام دور

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین دور با صدای چارتار به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Chaartaar Door/ And lyrics

دانلود اهنگ دور چارتار
نام خواننده: چارتار
نام آهنگ: دور

متن آهنگ دور چارتار

دور از رویت دور از صدایت شادی نایاب است با این با تو بیگانه ماندن رودم تالاب است!♫! چون آن ماهی در تنگ تنگی عمرم بر آب است !♫! دور از رویت دور از صدایت شادی نایاب است با این با تو بیگانه ماندن رودم تالاب است!♫! چون آن ماهی در تنگ تنگی عمرم بر آب است !♫! هم راز دلم غمگینم این خواهش آهنگینم ای ماه تابان برگرد!♫! در کوچه ی دل پیدا شو با تشنگی ام تنها شو ای ماه تابان برگرد!♫!

دانلود اهنگ دور چارتار - رسانه موزیکدل

روزی آخر در آغوشت جان می یابم با رویایت این دوری را بر میتابم!♫! دور از رویت دور از صدایت شادی نایاب است با این با تو بیگانه ماندن رودم تالاب است!♫! چون آن ماهی در تنگ تنگی عمرم بر آب است !♫!!♫! دور از رویت دور از صدایت شادی نایاب است با این با تو بیگانه ماندن رودم تالاب است!♫! چون آن ماهی در تنگ تنگی عمرم بر آب است !♫! هم راز دلم غمگینم این خواهش آهنگینم ای ماه تابان برگرد!♫! در کوچه ی دل پیدا شو با تشنگی ام تنها شو ای ماه تابان برگرد!♫!

دور

دانلود آهنگ دور چارتار + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ دور

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 1.5 | تعداد آرا: 2

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد