پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402

دانلود اهنگ پایان حرفات نیما مسیحا

دانلود آهنگ جدید نیما مسیحا به نام پایان حرفات

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین پایان حرفات با صدای نیما مسیحا به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Nima Masiha Payane Harfat/ And lyrics

دانلود اهنگ پایان حرفات نیما مسیحا
نام خواننده: نیما مسیحا
نام آهنگ: پایان حرفات

متن آهنگ پایان حرفات نیما مسیحا

اگه فاصله افتاده اگه من با خودم سردم!♫! تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمیکردم!♫! چه آسون دل بریدی از دلی که پای تو گیره!♫! که از این بدترم باشی واسه تو نفسش میره!♫! نمیترسم اگه گاهی دعامون بی اثر میشه!♫! همیشه لحظه آخر خدا نزدیکتر میشه!♫! تورو دست خودش دادم که از حالم خبر داره!♫! که حتی از تو چشماشو یه لحظه بر نمیداره!♫!

دانلود اهنگ پایان حرفات نیما مسیحا - رسانه موزیکدل

تو امید منی اما داری از دست من میری!♫! با دستای خودت داری همه هستیمو میگیری!♫! دعا کردم تورو بازم با چشمی که نخوابیده!♫! مگه میزاره دلتنگی مگه گریه امون میده!♫! مریضم کرده تنهایی ببین حالم پریشونه!♫! من اونقدر اشک میریزم که برگردی به این خونه!♫! حسابش رفته از دستم شبایی رو که بیدارم!♫! شاید از گریه خوابم برد!♫! درها رو باز درها رو باز میزارم!♫! نمیترسم اگه گاهی دعامون بی اثر میشه!♫! همیشه لحظه آخر خدا نزدیکتر میشه!♫! تورو دست خودش دادم که از حالم خبر داره!♫! که حتی از تو چشماشو یه لحظه بر نمیداره!♫!

پایان حرفات

دانلود آهنگ پایان حرفات نیما مسیحا + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ پایان حرفات

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 5 | تعداد آرا: 1

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد