پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ پاسبان حرم دل شده ام محمدرضا شجریان

دانلود آهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام پاسبان حرم دل شده ام

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین پاسبان حرم دل شده ام با صدای محمدرضا شجریان به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : MohammadReza Shajarian Pasebane Harame Del Shodeam/ And lyrics

دانلود اهنگ پاسبان حرم دل شده ام محمدرضا شجریان
نام خواننده: محمدرضا شجریان
نام آهنگ: پاسبان حرم دل شده ام

متن آهنگ پاسبان حرم دل شده ام محمدرضا شجریان

پاسبان حرم دل شُـده‌ام !♫! شب همه شب شب همه شب !♫! پاسبان حرم دل شُـده‌ام !♫! شب همه شب !♫! تا در این پرده جُز اندیشه او نگذارم !♫! آی خُدای دل !♫! دیده بخت به افسانه او شُد در خواب !♫! دیده بخت به افسانه او شُــد در خـواب !♫! آای کو نسیمی زِ عنایت که کُند بیدارم آای !♫! یارم به یک لا پیرهن خوابیده زیر نسترن !♫! یارم به یک لا پیرهــن خوابیده زیر نستـرن !♫! ترسم که بوی نسترن مَست است و هوشیارش کُند !♫! ترسم که بوی نسترن مَست است و هوشیــارش کُند !♫! اِی آفتاب آهسته نه پا در حریم یار من !♫!

دانلود اهنگ پاسبان حرم دل شده ام محمدرضا شجریان - رسانه موزیکدل

تَرسم صدای پای تو خواب است و بیدارش کند !♫! !♫! تَرســم صدای پای تو خواب است و بیدارش کُــند اِی آفتاب آهسته نه پا در حریم یار من !♫! تَرسم صدای پای تو خواب است و بیدارش کند !♫! خواب است و بیدارش کُــند خواب است و بیدارش کُــند !♫! به کُجاها برد این امیــد ما را به کُجاها برد این امیــد ما را !♫! به کجاها برد ما را به کجاها برد ما را !♫! نشُد این عاشق سرگشته صبور نشُد این عاشق سرگشته صبور !♫! نشــد این مرغک پَر بسته رها !♫! به کجا میــروم یارا به کجا میــبرد ما را !♫! ره این چاره ندانــم به خدا به خدا !♫! نشود دل نفسی از تو جُدا بخــدا !♫! به هوایت همه جا در همه حال !♫! به امیدی بگُشایــم شب و روز پر و بال !♫! غم عشقت دل ما را غم عشقت دل ما را به کجاها برد یارا !♫!

پاسبان حرم دل شده ام

دانلود آهنگ پاسبان حرم دل شده ام محمدرضا شجریان + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ پاسبان حرم دل شده ام

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.8 | تعداد آرا: 202

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
محمدرضا

روحش شاد بزرگ مرد ایران زمین محمدرضا شجریان همیشه یادت در قلبمان هست

0
پاسخ
3 ماه پیش
فوق العاده زیبا

نورا

0
پاسخ
8 ماه پیش