پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ مادر لقمان حسین زاده

دانلود آهنگ گیلکی لقمان حسین زاده به نام مادر

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین مادر با صدای لقمان حسین زاده به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Loghman Hossein Zade Madar/ And lyrics

دانلود اهنگ مادر لقمان حسین زاده
نام خواننده: لقمان حسین زاده
نام آهنگ: مادر

متن آهنگ مادر لقمان حسین زاده

تی لالایی شبان چه دلنیشین بو، مره قصه گوتی چقد شیرین بو !♫! لالایی و قصه هایی که برایم می خوندی و می گفتی چقد دلنشین و شیرین بود !♫! کی تی قدر دونه تو ئی زمونه؟ چی بون یه روز تی دل بی غم بمونه !♫! کی قدر و ارزش تو را در این زمونه میداند؟ چه می شود که دلت یک روز بدون غم باشد !♫! صوبسر زود ورسی امره بپا گودی، رو به قبله هیسه بی امره دوعا گودی !♫! سر صبح ما را از خواب بیدار می کردی و سر نماز برایمان دعا می کردی !♫!

دانلود اهنگ مادر لقمان حسین زاده - رسانه موزیکدل

زاکونه تو جون بدی خودر پیرا گودی !♫! بکشی تو وشنگی امره سیرا گودی !♫! جانت را فدای بچه هایت کردی !♫! پیر شدی و گرسنگی را تحمل کردی و ما را سیر می کردی !♫! تره مو غوصه خورم کسی تره یاد نکونه !♫! گیره آتیش می دله کسی تره شاد نکونه !♫! من برای تو غصه می خورم که چرا کسی تو را یاد نمی کند !♫! دلم آتیش می گیرد که چرا کسی تو را شاد نمی کند !♫!

مادر

دانلود آهنگ مادر لقمان حسین زاده + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ مادر

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.6 | تعداد آرا: 170

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
سپیده

خیلی عالیه این آهنگ من یاد زحماتی که مادرم برامون کشید یاد سختی هایی که بخاطرمون کشید هم پدر بود برامون هم مادر خیلی گریه کردم با این آهنگ😭😭😭

0
پاسخ
2 ماه پیش
Arezoo

Exactly

0
پاسخ
3 ماه پیش
فرخ

بسیار عالی ممنون ،اشکم رو در اوردید

0
پاسخ
6 ماه پیش