پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

با من خیال کن گروه پالت

دانلود آهنگ جدید گروه پالت به نام با من خیال کن

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین با من خیال کن با صدای گروه پالت به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Pallett Ba Man Khiyal Kon/ And lyrics

دانلود اهنگ با من خیال کن گروه پالت
نام خواننده: گروه پالت
نام آهنگ: با من خیال کن

متن آهنگ با من خیال کن گروه پالت

با من خیال کن که نشستی کنار من!♫! تو قصه گفته ای من قصه خوانده ام!♫! با من خیال کن شب از سر گذشت و رفت!♫! بیدار مانده ای بیدار مانده ام!♫! در انزوای کوچه یکی ساز میزند!♫! با من خیال کن که به آغاز رفته ای!♫! با من خیال کن که به پل های اصفهان!♫! با من خیال کن که به شیراز رفته ای!♫! با من خیال کن که به گیلان خانه ات!♫! سبز و کبود و سرخ جنگل دمیده است!♫! در کوچه های سرد و پریشان این دیار!♫!

دانلود اهنگ با من خیال کن گروه پالت - رسانه موزیکدل

دستی به دست یار امشب رسیده است!♫! با من خیال کن که همه عاشقان شهر!♫! دستی به جان باده و دستی به زلف یار!♫! تا صبح سر خوش از آواز کولیان!♫! با من خیال کن که به کام است این دیار!♫! با من خیال کن که به اعجاز شاعران!♫! شب ها به سر رسید طوفان نشست و رفت!♫! در کوچه های شهر صدای نازی سر بهار!♫! با من خیال کن زمستان شکست و رفت!♫!

با من خیال کن که نشستی کنار من

پخش آنلاین آهنگ با من خیال کن

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.4 | تعداد آرا: 46

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
امین

خیلی دلنشین بود

0
پاسخ
9 ماه پیش