پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

بیقرار امین حبیبی

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی به نام بیقرار

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین بیقرار با صدای امین حبیبی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Amin Habibi Bigharar/ And lyrics

دانلود اهنگ بیقرار امین حبیبی
نام خواننده: امین حبیبی
نام آهنگ: بیقرار

متن آهنگ بیقرار امین حبیبی

اون که یه وقتی؛ تنها کسم بود!♫! تنها پناهِ دلِ بی کسم بود!♫! تنهام گذاشت و رفت از کنارم!♫! از دردِ دوریش؛ من بی قرارم!♫! خیال می کردم؛ پیشم می مونه!♫! ترانه ی عشق، واسم می خونه!♫! خیال می کردم؛ یه همزبونه!♫! نمی دونستم نامهربونه!♫! با این که رفته؛ اما هنوزم از داغِ عشقش دارم می سوزم!♫! فکر و خیالش، همش باهامه!♫! هر جا که میرم؛ جلو چشامه!♫!

دانلود اهنگ بیقرار امین حبیبی - رسانه موزیکدل

دلم می خواد تا دووم بیارم !♫! رو دردِ دوریش؛ مرهم بذارم!♫! اما نمیشه… راهی ندارم!♫! نمی تونم من؛ طاقت بیارم!♫! اون که یه وقتی؛ تنها کسم بود!♫! تنها پناهِ دلِ بی کسم بود!♫! تنهام گذاشت و رفت از کنارم!♫! از دردِ دوریش؛ من بی قرارم!♫! خیال می کردم؛ پیشم می مونه!♫! ترانه ی عشق، واسم می خونه!♫! خیال می کردم؛ یه همزبونه!♫! نمی دونستم نامهربونه!♫!

بیقرار

پخش آنلاین آهنگ بیقرار

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.1 | تعداد آرا: 97

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
مریم

مرسی محشره واقعا

0
پاسخ
1 سال پیش