دانلود آهنگ مجنون شهر از میر احمد (شدم مجنون مشهور میدون شهر)
مجنون شهر میر احمد
دانلود آهنگ قلبم از رضا شیری (هنوز بوتو میده قلبم قلبم الان تنها تر از قبلم قبلم)
قلبم رضا شیری
دانلود آهنگ سکته از علی نواب (دیگه چیزی حس نمیکنم امروز فرداست که سکته میکنم)
سکته علی نواب
دانلود آهنگ طلا از اهورا (تویی تو طلا طلا به دلم میدی جلا)
طلا اهورا
کمکم کن علی حسینی
کمکم کن علی حسینی
دانلود آهنگ طلا از امید عقابی (شدی واسه دل من طلا طلا)
طلا امید عقابی
دانلود آهنگ همون شبا از محمد لطفی (شبایی که بی من خلقت تنگه همون شبا دلم شد دلتنگت)
همون شبا محمد لطفی
دانلود آهنگ مودی از فرشاد آزادی (تو از همون اول کی بودی کی آدمت کرد عوضی مودی)
مودی فرشاد آزادی
دانلود ورژن گیتار آهنگ بغلم کن از شاهین بنان (با گیتار)
ورژن گیتار بغلم کن شاهین بنان
دانلود آهنگ عشق مرده از مهیار
عشق مرده مهیار

دانلود آهنگ ناز شستم از آرمین زارعی (اصلی + ریمیکس)

دانلود آهنگ جدید آرمین زارعی به نام ناز شستم

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین ناز شستم (اصلی + ریمیکس) با صدای آرمین زارعی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

ترانه سرا و آهنگساز: آرمین زارعی

تنظیم: مسعود جهانی

Download New Music, (Ahang) BY : Armin Zarei Naze Shastam/ And lyrics

دانلود آهنگ ناز شستم از آرمین زارعی

نام خواننده: آرمین زارعی
نام آهنگ: ناز شستم

متن آهنگ آرمین زارعی ناز شستم

برای مشاهده کلیک کنید
ﻣﻴﮕﻰ ﺑﻪ دورﻳﻢ ﻋﺎدت ﻛﺮدی
رﻓﺘﻰ و راﺣﺖ ﻛﻨﺪی

از ﻣﻦ و ﻫﻤﻪ ﺧﺎﻃﺮاﺗﻢ
ﻣﻦ داره ﺑﻬﻢ ﻣﻴﺨﻮره ﺣﺎﻟﻢ از اﻳﻦ

ﺣﺎﻟﻰ ﻛﻪ دارم ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎش ﻛﺎری ﺑﻪ ﻛﺎرم
ﺳﺎﻟﻰ ﻳﻪ ﺑﺎرم ﺣﺘﻰ ﺑﻬﻢ ﻳﻪ زﻧﮕﻢ ﻧﺰن

ﻣﻴﮕﻔﺘﻰ رو ﺧﻄ ﻗﺮﻣﺰا ﭘﺎ ﻧﻤﻴﺬارم
ﭼﺸﻤﺎم داره ﺳﻴﺎﻫﻰ ﻣﻴﺮه

ﻫﻤﻴﻦ اﻟﺎﻧﺸﻢ ﺑﻴﺎﻳﻰ دﻳﺮه
دﻳﮕﻪ ﺳﺎﻳﺘﻮ ﺑﺎ ﺗﻴﺮ ﻣﻴﺰﻧﻢ

ﺑﺎ اﻳﻨﻜﻪ ﻣﻴﺪوﻧﻢ ﺧﻮب ﻧﻴﺴﺖ زﻳﺎدی ﻛﻴﻨﻪ
ﺷﺮه ﻧﻜﻨﻪ ﻧﺮﻳﺰه آراﻳﺸﺖ ﺧﻴﻠﻰ ﻏﻠﻴﻈﻪ

ﻓﻜﺮت ﻣﺴﻤﻮم ﻣﺮﻳﻀﻪ
ﺑﺮو ﺑﻴﺨﻴﺎل ﻣﺎ ﺷﻮ ﺟﻮن ﻋﺰﻳﺰت

ﻣﻦ ﺧﺴﺘﻢ ﺳﻤﺘﻢ ﻧﻴﺎ اﺻﻠﺎ
ﻧﺒﺎﺷﻰ ﻫﺴﺘﻢ ﺑﺮو ﭼﻰ ﻣﻴﺨﻮای از ﻣﻦ

ﻣﻦ ﺧﺴﺘﻢ ﺳﻤﺘﻢ ﻧﻴﺎ اﺻﻠﺎ
ﻧﻤﮏ ﻧﺪاﺷﺖ دﺳﺘﻢ وﻟﻰ ﺧﺐ ﺑﺎز ﻧﺎز ﺷﺴﺘﻢ

ﭼﻴﻪ ﭼﺮا ﺷﺪی دو دل
ﭼﺮا زﻳﺮ ﭼﺸﺎت ﮔﻮده

ﭼﻘﺪ ﻟﺎﻏﺮ ﭼﻰ ﺷﻜﺴﺘﻪ ﺷﺪی ﺗﻮ ﻛﻪ
ﻧﺒﻮدی اﻳﻦ ﻣﺪت

ﭼﻘﺪر رﻓﺘﺎرات رو ﻣﻐﺰﻣﻦ
ﺑﺮو دﺳﺖ ﺑﺮدار از ﺳﺮم

دﻳﮕﻪ ﭘﺎک ﻛﻦ ﺷﻤﺎره و ﻋﻜﺴﻤﻢ
ﺑﻪ ﺧﻮدم ﻗﻮل دادم از ﺧﻮدم ﻧﮕﺬرم

ﻣﻦ ﺧﺴﺘﻢ ﺳﻤﺘﻢ ﻧﻴﺎ اﺻﻠﺎ
ﻧﺒﺎﺷﻰ ﻫﺴﺘﻢ ﺑﺮو ﭼﻰ ﻣﻴﺨﻮای از ﻣﻦ

ﻣﻦ ﺧﺴﺘﻢ ﺳﻤﺘﻢ ﻧﻴﺎ اﺻﻠﺎ
ﻧﻤﮏ ﻧﺪاﺷﺖ دﺳﺘﻢ وﻟﻰ ﺧﺐ ﺑﺎز ﻧﺎز ﺷﺴﺘﻢ

پخش آنلاین آهنگ ناز شستم

انتخاب کیفیت پخش
0:000:00

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.6 | تعداد آرا: 64

ارسال نظر برای این آهنگ

comments نظرات شما
  • alireza

    دوسش دارم❤️

    0
    reply پاسخ
  • آرتین

    عالی

    0
    reply پاسخ
  • هستی

    آرمین وقتی همه به هدفات میخندیدن تلاش کردی شد حالا تو باید بهشون بخندی😌😌

    1
    reply پاسخ
  • هستی

    عالی چقدر با این آهنگ گریه کردم

    0
    reply پاسخ
  • فاطمه

    مثل همیشه عشقی آرمین 😍

    0
    reply پاسخ
  • فاطمه

    عالی بودی آرمین

    0
    reply پاسخ
  • نازگل

    هیییییی ارمین دمت گرم🫠😉

    1
    reply پاسخ
  • نازگل

    هیئتی دمت گرم ارمین 😉🫠

    0
    reply پاسخ
  • فاطجمه‌😎

    چیزی‌نیست‌محمد‌جواد‌یکی‌از‌همکلاسی‌هاییم‌است‌

    0
    reply پاسخ
    • صاد  •  در پاسخ به  فاطجمه‌😎:

      🤣🤣🤣🤣

      0
      reply پاسخ
  • محمد‌جواد‌

    ببخشید‌شما‌کی‌هستیند‌که‌به‌دختر‌عموی‌من‌پیام‌میدید؟

    واسم‌من‌واو‌را‌از‌کجا‌می‌دانید‌😰

    0
    reply پاسخ
  • فاطجمه‌😎

    خواهش‌می‌کنم‌😏

    0
    reply پاسخ
  • Windows8

    ممنون‌از‌اطلاع‌رسانی‌تون😒🗿🚬🚬🚬🚬🚬

    0
    reply پاسخ
  • فاطجمه‌😎

    اخه‌استفراق‌را واقا‌کرده‌است‌😒

    0
    reply پاسخ
  • Windows8

    محمد‌جواد‌لطفا‌‌استفراغ‌نکن🗿🚬

    0
    reply پاسخ
  • محمد‌جواد‌

    🤢

    0
    reply پاسخ
  • فاطجمه‌😎

    اییییییییییییییبییی😵

    0
    reply پاسخ
  • امیررضا قورچیان

    آ فرین آرمین زارعی

    0
    reply پاسخ
  • امیررضا قورچیان

    آفرین آرمین زارعی

    1
    reply پاسخ
  • میسیز ایکس

    هعی ادمین دلم خیلی گرفته :/
    هیبییی 😔😔😔😔😔

    0
    reply پاسخ
    • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

      چرا پ؟ چی شدی؟

      0
      reply پاسخ
      • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

        از فضای مجازی ام کم کم داره حالم بهم میخوره مجبوری اینجام
        کاش آدم بمیره راحت بشه
        مرگ بهتره باورکن

        0
        reply پاسخ
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          چی میدونی بعد مرگ چی میشه؟
          سیاهیه؟ جهنم و بهشته؟
          یه عذاب وجدان همیشگیه؟ چیه؟

          از فرصتی که بهمون داده شده باید استفاده کنیم
          به خودت نگاه کن، ببین چه چیزی تو دنیا تو رو به وجد میاره؟
          بچسب بهش، ازش کمک بگیر و تو اون زمینه رشد کن
          تنها چیزی که باعث احساس خوشبختی ما میشه اینه که کاری رو کنیم که دوستش داریم
          بقیه چیزا موقتی ان

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          هر چی باشه باشه مهم نیست اینجا خودش یه پا برام جهنمه اون دنیا پیشکش
          هر کسی ام لیاقت دوست داشتن نداره میفهمی که:/

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          هنوز اوله زندگی هستی
          خودتو به آدما گره نزن، در هر جایگاهی که هستن اونقدر کافی نیستن…

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          من میرم ممنون که به حرف هام گوش کردی
          ادمین خخخخ :)

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          باز رفتی یه ماه دیگه بیای؟؟😐😂

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          به به ببین همه چی داری از شیر مرغ تا جون آدمی زاد ایول 👍👍

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          فرا رسیدن ماه محرم رو به همه ی موزیک دلی ها و کاربر های محترم سایت و ادمین عزیز تسلیت عرض می نمایم

          😞😞😞🖤🖤

          اسلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
          🕯🕯🕯🕯🕯🕯🕯

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          اینجا :)
          با اینکه شلوغه
          ولی از سایت اون خود شیفته بهتره :/

          اینجا راحت ترم تا اونجا

          با اون کاربر های سه نقطه اش

          اصلا از اول ام یه جوری بود سوسول پاستوریزه

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          همیشه در سایت به روی شما بازه ♥
          اما فقط دیگه نمیتونیم بریم سراغ آهنگ های خیلی غیرمجاز متاسفانه

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          اشکال نداره :)
          اتفاقا بعضی از اهنگ هایی که قدیمی داشتی دان کردم از همین جا خوبه بابا اهنگ هات
          ترشی نخوری یه چی میشیا ادمین 😆
          اگه بری باز فیلتر میشی از نون خوردن میفتی
          😂😐
          منم دلم نمیاد فیلتر شی گناه داری میزنه باز کبدت یه چیزیش میشه خدایی نکرده
          میوه زیاد بخور خوبه برات

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          دستت درد نکنه
          باشش
          پس همینطور پیش میریم و میترکونیم B-)

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          :(

          0
      • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

        چی بگم حرفی نمیمونه که بگم تا به حال با خودت فکر کردی چرا اصلا فقط توی فضای مجازی ام
        چون حوصله ای آدم های واقعی ندارم
        درک گوشه گیر منزوری هستم

        0
        reply پاسخ
  • فرهاد

    عالی یه دونه ای تازه شصتی

    1
    reply پاسخ
    • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  فرهاد:

      ممنون ادمین سلام عرض شد😐😐
      از دستت ناراحت ام چرا یه حال نمیپرسی خیلی بدی:///

      0
      reply پاسخ
      • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

        سلام همراه با مرام
        ادمین یکم حالش خوب نیس، پیگیر درمان کبدشه :))
        فعلا باید کمپوت بگیرید بیاین عیادتم

        0
        reply پاسخ
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          خدا وکیلی دلم برات کباب شد
          من به ادمین ها احترام زیادی قائل ام
          پس واسه همون میگفتی رفتم بیمارستان خوب بگو مریض ام چرا نمیگی
          بهت گفتم تنبل شرمنده شکر خوردم گفتم اینارو 🥺🤦‍♀️

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          دشمنت <3
          مشکلی نیست
          خوبم حالا و هستم
          اومدیم که بترکونیم B-)

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          بیین‌ یه چی بگم بخندی؟؟؟😂
          البته فکر کنم امیر ادمین خودش فهمید من بودم:/

          بهش با اسم ناشناس پیام دادم نوشتم

          امیر ( ادمین )اومدی خونه دوکیلو گوجه بخر با نون

          اونم نوشت

          حتما خانم حتما/:

          یعنی فهمید فکر نکنم فهمید
          بهش گفتم ادمین یعنی اینو کی نوشته برگشت گفت میدونم کیه یه خانمه آشنا ام هست:/😑🤦‍♀️

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          هاهاهاها :-D
          اما از این جوونای امروزی
          ما که پیر شدیم رفت، ولی شما به جز گوجه چیزای دیگه هم بگید بخرن :-D

          ماشاء الله خانم دورو برش زیاده شاید متوجه نشده :-D

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          اره گفتم بهش دوکیلو موز بخره 😂✌
          واسه تقویت کمر خیلی خوبه

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          دختر 17 ساله و این حرفا؟
          شرم کن :))

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          من میترسم الان نظرات تایید میکنی چند ماه دیگه بیای 😐😂
          آخه کار همیشه ات همینه

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          نه دیگه یک روزه نهایتا :-D

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          اهان یه چیز دیگه من چیزه چی میگن اگه این مدلی حرف میزنم منظوری ندارما میخوام بگم فکر نکنی که آدم بدی ام /:

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          باش، نگران نباش
          آدم قضاوت گری نیستم :))

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          ادمین ببین من چه قدر هوای سایت رو دارم
          هیچ اینجا مگس ام پر نمیزنه
          من شدم حامی سایتت تنها نمونی
          آخه گناه داری دیگه اهنگ میزاری نظر نمیدن
          😐😂
          ولی من هستما 🙋‍♀️
          تا منو داری غم نداری

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          دست شما درد نکنه
          ما افتخار می کنیم به همراهی شما <3

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          بعد از لحاظ تب سنتی اینو گفتم یه جا خونده بودم نوشته بود:/
          ادمین منحرف

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          بله بله، حتما همینطوره :))

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨
          بله حتما حتما همینطوره

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          خوب الان بگم آبنبات لواشک و پاستیل دوست دارم بازم میخوای فکر منفی کنی؟؟
          بابا تو کلا مغزت ذهنت منفیه

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          آقا تو چرا اینقدر منفی هستی بابا 😐

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          😂😂😂بترکونیم؟؟؟؟؟
          اره اول نفری که میترکونمت خودتی مثل یه بادکنک 😂😂🎈🎈🎈🎈🎈🎈

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          بی عدب :)))

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          عجب ادمین هستی تو 😩
          ماشاالله ذهنت خیلی منفیه :/
          خیلی ذهنت منفی فکر میکنه
          بریز بیرون بابا😂😂

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          کی گفت اینو تایید کنی ؟؟؟؟😬😬😬😬
          پاک ببینم ادمین خیارشور
          اصلا من این حرفو نزدم:/
          ایییش 🙄
          اصلا ام دلم برات کباب نشد 😑😂

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          پس فردا دوباره مریض بشم، پشیمون میشیاااا
          نکن
          باهام خوب باش

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          چه زود ام پسرخاله میشی 😂😂
          ادمین مثل تو نوبر والله
          زنت میدونه نشستی اینجا داری با یه دختر ۱۷ ساله چت میکنی؟؟😂😂
          البته اگه زن داشته باشی:/

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          😵😵😵😵😵😵
          بگو جوون من؟؟؟ چرا آخه
          دلم برات کباب شد 🥺🥺🥺🥺🥺
          آخی الهی
          🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃بیا حالا اینارو قبول کن ایشالله خوب شی

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          مرسی مرسی
          مشکلی نیست
          خوبم حالا
          فقط سایت فیلترشده بود اعصابمون خورد بود
          هرجا میری فیلتر میشه ها :-D
          نکنه از اهالی سازمانی؟

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          تو به امیر یاد دادی اره؟؟ از تو یاد گرفته آقا عدمین خان😐😐😐
          اهنگ جدید میزاره ولی عارش میاد نظرات رو درج کنه

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          هاهاهاها :-D
          شاید سرش شلوغ شده یکم

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          ان شاء الله آخر تابستون تغییرات بزرگ داریم تو راه

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          معلومه واقعا آخر تابستون :/
          با نظرات تایید کردنت فکر کنم هیچ آخر تابستون ام اتفاق خواستی نیفته:/

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          حالا که داری میبینی زود تایید میشه :-D

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          اره جوون عمه ات میبینم 👀😂

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          یه جوری میگی بزرگ اینگار قراره همایش چیزی باشه 😂😂

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          کم از همایش نداره :-D

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          آخر تابستون به چه درد ام میخوره:/
          نزدیک محرم یه چی بزار

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          خب چند مرحله داره طراحی، نمیشه یهو …
          خودش یک پروسه یک ماهه س

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          سال دیگه ک میرم دوازدهم منظورم سال دیگه اشه😐😂

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          😐😂
          تو چی؟؟؟ میدونی این پیام هارو از کی نوشتم ؟؟؟میموندی سال دیگه که من میرم دانشگاه جواب میدادی 🤦‍♀️😂
          یه سوال چه طور ممکنه؟؟؟ اهنگ جدید میزاری ولی پیام ها درج نمیشه نکنه روحی جنی داره سایت تون😐😂

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          روح نیست، نویسنده منظم داره :-D

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          ای خودا نو ام با این شکلک هات 😂😂
          به به
          :-D 👉اینو هیچ وقت یادم نمیره 😑😂
          اون از امیر که از اینا میزاره /:

          اینم از تو 😂😂😂👋

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          مثه اینکه رایجه بین ادمینا :-D

          حالا این آهنگ ناز شستم آرمین زارعی رو دوست داشتی؟

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          تازه میپرسی؟؟؟؟؟؟؟؟
          اینو خیلی وقته گوش کردم توی سایت امیر ام نظر ام گفتم 😐😂
          اره خوبه دوس داشتم ❤

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          :-D گفتم یه کامنت مرتبط هم داشته باشیم بد نیست

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          میخوای بدونی چرا فیلتر شدی؟؟؟؟
          حدس میزنم یادته اهنگ ساسی تهران توکیو گذاشته بودی گفتم فیلتر میشی نزار فکر کنم به خاطر اونه 😐

          0
        • مدیر سایت  •  در پاسخ به  میسیز ایکس:

          اره، نویسنده قبلی گذاشته بود یه سری بدون هماهنگی
          مجبور شدیم حذف کنیم همه رو و الان خدمتتون هستیم :-D

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          ادمین برات متاسفم از دستت ام خیلی ناراحت ام :/
          دیگه ام با من حرف نزن

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          یه چند تا از همین آهنگ های جنابعالی رو از همین جا دان کردم😐
          مرض دارم فیلتر کنم؟؟😬
          بعدش چی شد فیلتر شدی؟؟😂😂😂
          حتما یه چیزی گذاشتی که فیلتر کردنت
          ببین من علم غیب دارم شاید پیام های من روشون تاثیرر میزاره فیلتر میشی😂

          0
        • میسیز ایکس  •  در پاسخ به  مدیر سایت:

          سلام خوبی چه طوری 😁😁😁😁

          از امیر خان پرسیدم حالتون رو خوبین؟؟؟

          خیلی بدی 🥺🥺🥺 تقصیر من چیه من خودمم
          تازه فهمیدم فیلتر شدی

          یعنی تقصیر منه 😠😠😠
          اصلا میدونی چیه آه من گرفت از بس که دیر جواب میدی

          0