دانلود آهنگ جدید سون بند به نام «اشتباه کردی تو منو نشناختی»
برای دانلود آهنگ زیبای اشتباه کردی تو منو نشناختی با صدای سون بند به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید.
شعر و ملودی : حمیدرضا نصراللهی و امیر قندی
تنظیم و میکس و مستر : آرش قندی و کیارش پوزشی و سیاوش صدری
Download New Music, (Ahang) BY : 7 Band – Eshtebah Kardi/ And lyrics

| خواننده | آهنگ |
|---|---|
| سون بند | اشتباه کردی تو منو نشناختی |
| منتشر شده در موزیکدل | |
متن آهنگ سون بند اشتباه کردی
برای مشاهده کلیک کنید
اﺷﺘﺒﺎه ﻛﺮدی ﺗﻮ ﻣﻨﻮ ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻰ
ﭼﻰ ﺗﻮ ذﻫﻨﺖ ﺑﻮد ﺑﺎ ﻣﻦ ﻧﻤﻰ ﺳﺎﺧﺘﻰ
اﺷﺘﺒﺎه ﻛﺮدم ﺗﻮرو رﻧﺠﻮﻧﺪم
ﺗﻮرو ﺑﻰ ﻣﻨﻄﻖ از ﺧﻮدم روﻧﺪم
ﺑﺎ ﻣﻦ ﭼﻰ ﻛﺎر ﻛﺮدی ﺷﺪم ﻳﻪ دﻳﻮﻧﻪ
ﺑﺎ اﻳﻨﻜﻪ ﻣﻴﺪوﻧﻢ ﻣﻨﻮ ﻳﺎدت ﻧﻤﻰ ﻣﻮﻧﻪ
ﮔﺎﻫﻰ ﻧﻤﻴﺪوﻧﻢ ﻛﻪ ﭼﻰ دارم ﻣﻴﮕﻢ
ﺣﺲ ﻣﻴﻜﻨﻢ اﻧﮕﺎر ﻳﻪ آدم دﻳﮕﻪ ام
ﻛﺎش ﻣﻴﺸﺪ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎرو
ﻛﻨﺎرت ﺛﺒﺖ ﻛﻨﻢ
ﺗﻮ ﺑﺮام ﺣﺮف ﺑﺰﻧﻰ
ﺻﺪات و ﺿﺒﻄ ﻛﻨﻢ
روی ﻗﻠﺒﺖ ﺑﻨﻮﻳﺲ
ﺑﺎ ﻫﻤﻮن ﭼﺸﻤﺎی ﺧﻴﺲ
اﻳﻦ ﻫﻤﻪ دوس داﺷﺘﻨﺖ
ﺑﻪ ﺧﺪا ﻛﻪ ﻋﺎدی ﻧﻴﺴﺖ
ﺷﺎﻳﺪ
اﮔﻪ ﻳﻪ ﻛﻢ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﺰدﻳﻜﺘﺮ ﺷﻴﻢ
ﻣﻴﺸﺪ از اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ رد ﺷﻴﻢ
ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﻤﻮن ﺑﺰار ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﺑﺪ ﺷﻴﻢ
ﺑﺎﻳﺪ
ﺗﻮ رو از دﺳﺖ زﻧﺪﮔﻰ ﺑﮕﻴﺮم
از اﻳﻦ ﺷﻬﺮ اﮔﻪ ﺑﻰ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﻴﺮم
ﻛﺠﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﻫﻨﻮز ﭘﺎی ﺗﻮ ﮔﻴﺮم
ﺗﻤﻮم ﺷﻬﺮو ﺑﺎ ﺗﻮ
ﻣﻦ ﺧﺎﻃﺮه دارم
ﻛﺠﺎ ﺑﺮم ﺑﻰ ﺗﻮ
ای ﻋﺸﻖ ﺑﻰ ﺗﻜﺮارم
ﻣﻐﺮوری ﻣﻴﺪوﻧﻢ
ﻋﺸﻘﺘﻮ ﺣﺎﺷﺎ ﻛﻦ
ﺑﺮای ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ
ﻳﻪ راﻫﻰ ﭘﻴﺪا ﻛﻦ
پخش آنلاین آهنگ اشتباه کردی
0:000:00
چه امتیازی به این آهنگ میدی؟
میانگین امتیازات: 4.4 | تعداد آرا: 118
دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)
دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)
دانلود آهنگ با حجم پایین (64)
دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط
دانلود آهنگ های سون بند







آخه چیش مسخره بود؟با تشکرا
🤢
مسخره بود. البته ببخشیدا
عاشق پیج شما هستم
عالی
عرض ادب…بسیار زیبا و گوش نواز🍀🙏🏻
واقعا بد بود حداقل نسبت به اهنگای قبلی خودتون نه کسی دیگه ، چرا موقع تولید یه آهنگ با خودتون رو راس نیستین از خودتون نقد کنید و نقد پذیر باشید و یه لحظه خودتونو بزارید جای یه شنونده بعد بببین حاظری تو ماشین خودتم گوشش بدی یا نه آخه یه کار گروهی انقد ضعیف
منطق برام مهمتره من حتی اگه یه درصد کسیو دوس داشته باشم که ندارم بازم از خودم نمیزنم بدم به اون کلا باج بده نیستم اشتباه گرفتی دس از سرم بردار
خوب بود ولی ن مثل همیشه
دوست نداشتم ، قشنگ نبوددد
عالی
اون کناریه لباس عیداشو پوشیده ها یه دیقه نگا کن😂😂جوجوی منه
عجبا
سلام
این چی بود آخه!!!
دوست دارم😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😘😘😘😘😘😘😘😘
بد نیست
هه😐
🤣🤣👍
بد بود