پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ حمید طالب زاده امشب

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام «امشب»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین امشب با صدای حمید طالب زاده به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Hamid TalebZade Emshab/ And lyrics

دانلود اهنگ حمید طالب زاده امشب
نام خواننده: حمید طالب زاده
نام آهنگ: امشب

متن آهنگ امشب حمید طالب زاده

به هم رسیدیم ، باز همو دیدیم!♫! برای ما بودنمون نقشه کشیدیم!♫! به هم رسیدیم امشب ، باز همو دیدیم امشب!♫! به هم رسیدیم امشب ، باز همو دیدیم امشب!♫! برای ما بودنمون نقشه کشیدیم امشب!♫! برای ما بودنمون نقشه کشیدیم امشب!♫! منو تو باید که ما باشیم تا ابد بمونیم!♫! فردایی بهتر بسازیم ، با هم دیگه جوونیم!♫! تا با همیم پرنده ایم انگار تو آسمونیم!♫! پر میکشیم رو سر هم وقتی هم آشیونیم!♫! به هم رسیدیم امشب ، باز همو دیدیم امشب!♫! به هم رسیدیم امشب ، باز همو دیدیم امشب!♫! برای ما بودنمون نقشه کشیدیم امشب!♫! برای ما بودنمون نقشه کشیدیم امشب!♫!

دانلود اهنگ امشب حمید طالب زاده - رسانه موزیکدل

اسفندو دود کنین ما گاهی حسود دنیا!♫! چشم نخوره زندگی مون ، تنگ نظرن حسودا!♫! به عشق هم مبتلا ، هم سفر و هم صدا!♫! کعبه عشقو بسازیم که جای حق خدا!♫! کعبه عشق و بسازیم که جای حق خدا!♫! کعبه عشقو بسازیم که جای حق خدا!♫! به هم رسیدیم ، باز همو دیدیم!♫! برای ما بودنمون نقشه کشیدیم!♫! به هم رسیدیم امشب ، باز همو دیدیم امشب!♫! به هم رسیدیم امشب ، باز همو دیدیم امشب!♫! برای ما بودنمون نقشه کشیدیم امشب!♫! برای ما بودنمون نقشه کشیدیم امشب!♫!

امشب

دانلود آهنگ امشب حمید طالب زاده + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ امشب

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.2 | تعداد آرا: 23

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
تینا ماکانی (زگهواره تا گور ماکانی ام)

عالیییییییییییییی💕
💕صدای رهامیر یکی از عالی ترین صداهاس توی جهان
و ممنون از سایت شما 🌹

کماکان با ماکان🌟

0
پاسخ
2 سال پیش
    مدیر سایت  •  در پاسخ به تینا ماکانی (زگهواره تا گور ماکانی ام):

    البته ایشون آقای طالب زاده هستن ….

    0
    پاسخ
    2 سال پیش