پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ احسان نی زن مشهور

دانلود آهنگ جدید احسان نی زن به نام «مشهور»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین مشهور با صدای احسان نی زن به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Ehsan Neyzan Mashhoor/ And lyrics

دانلود اهنگ مشهور احسان نی زن
نام خواننده: احسان نی زن
نام آهنگ: مشهور

متن آهنگ مشهور احسان نی زن

نمیشه مثل تورو پیدا کرد نه میشه حسابی رو تو وا کرد!♫! نمیدونم خودمم موندم با تو باید چیکار کرد!♫! عاشق شدم و سخته از تو بشه فرار کرد!♫! من که مشهورم به این اینکه مغرورم چه کردی با قلبم که پیش چشمت انقد بی ارادم!♫! من بلد نیستم که از تو دور باشم یه جوری میخوامت که خودمو خیلی راحت یاد تو دادم!♫!

دانلود اهنگ مشهور احسان نی زن - رسانه موزیکدل

خواستن تو که سختی یه جور عادته راحته هرجا باشم این دل ساده زیر سایته!♫! تو با خونسردی عاشقم کردی هرجا بری بر میگردی !♫! من که مشهورم به این اینکه مغرورم چه کردی با قلبم که پیش چشمت انقد بی ارادم!♫! من بلد نیستم که از تو دور باشم یه جوری میخوامت که خودمو خیلی راحت یاد تو دادم!♫! من که مشهورم به این اینکه مغرورم چه کردی با قلبم که پیش چشمت انقد بی ارادم!♫! من بلد نیستم که از تو دور باشم یه جوری میخوامت که خودمو خیلی راحت یاد تو دادم!♫!

مشهور

دانلود آهنگ مشهور احسان نی زن + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ مشهور

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.3 | تعداد آرا: 7

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد