دانلود آهنگ محمد نوری به نام «نازنین مریم»
هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین نازنین مریم (اصلی + بی کلام) با صدای محمد نوری به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.
Download New Music, (Ahang) BY : Mohammad Noori Nazanin Maryam Asli/ And lyrics

| نام خواننده: | محمد نوری |
| نام آهنگ: | نازنین مریم اصلی |
متن آهنگ محمد نوری نازنین مریم
برای مشاهده کلیک کنید
ﮔﻞ ﺳﺮخ و ﺳﻔﻴﺪم
ﻛﻰ ﻣﻰ آﻳﻰ
ﺑﻨﻔﺸﻪ ﺑﺮگ ﺑﻴﺪم
ﻛﻰ ﻣﻰ آﻳﻰ
ﺗﻮ ﮔﻔﺘﻰ ﮔﻞ درﻳﺪ ﻣﻦ ﻣﻰ آﻳﻢ
ﺗﻮ ﮔﻔﺘﻰ ﮔﻞ درﻳﺪ ﻣﻦ ﻣﻰ آﻳﻢ
وای ﮔﻞ ﻋﺎﻟﻢ ﺗﻤﻮم ﺷﺪ
ﻛﻰ ﻣﻰ آﻳﻰ
وای ﺟﺎن ﻣﺮﻳﻢ
ﺟﺎن ﻣﺮﻳﻢ
ﺟﺎن ﻣﺮﻳﻢ
ﺟﺎن ﻣﺮﻳﻢ ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ وا ﻛﻦ
ﺳﺮی ﺑﺎﻟﺎ ﻛﻦ
در اوﻣﺪ ﺧﻮرﺷﻴﺪ
ﺷﺪ ﻫﻮا ﺳﻔﻴﺪ
وﻗﺖ اون رﺳﻴﺪ
ﻛﻪ ﺑﺮﻳﻢ ﺑﻪ ﺻﺤﺮا
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﺟﺎن ﻣﺮﻳﻢ
ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ وا ﻛﻦ
ﻣﻨﻮ ﺻﺪا ﻛﻦ
ﺑﺸﻴﻢ رووﻧﻪ
ﺑﺮﻳﻢ از ﺧﻮﻧﻪ
ﺷﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺷﻮﻧﻪ
ﺑﻪ ﻳﺎد اون روزا
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﺑﺎز دوﺑﺎره ﺻﺒﺢ ﺷﺪ
ﻣﻦ ﻫﻨﻮز ﺑﻴﺪارم
ﻛﺎش ﻣﻰ ﺧﻮاﺑﻴﺪم
ﺗﻮ رو ﺧﻮاب ﻣﻰ دﻳﺪم
ﺧﻮﺷﻪ ﻏﻢ
ﺗﻮی دﻟﻢ
زده ﺟﻮوﻧﻪ
دوﻧﻪ ﺑﻪ دوﻧﻪ
دل ﻧﻤﻰ دوﻧﻪ
ﭼﻪ ﻛﻨﻪ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻏﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﺑﺎز دوﺑﺎره ﺻﺒﺢ ﺷﺪ
ﻣﻦ ﻫﻨﻮز ﺑﻴﺪارم
ﻛﺎش ﻣﻰ ﺧﻮاﺑﻴﺪم
ﺗﻮ رو ﺧﻮاب ﻣﻰ دﻳﺪم
ﺧﻮﺷﻪ ﻏﻢ
ﺗﻮی دﻟﻢ
زده ﺟﻮوﻧﻪ
دوﻧﻪ ﺑﻪ دوﻧﻪ
دل ﻧﻤﻰ دوﻧﻪ
ﭼﻪ ﻛﻨﻪ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻏﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﺑﻴﺎ رﺳﻴﺪ وﻗﺖ درو
ﻣﺎل ﻣﻨﻰ از ﭘﻴﺸﻢ ﻧﺮو
ﺑﻴﺎ ﺳﺮ ﻛﺎرﻣﻮن ﺑﺮﻳﻢ
درو ﻛﻨﻴﻢ ﮔﻨﺪﻣﺎرو
ﺑﻴﺎ رﺳﻴﺪ وﻗﺖ درو
ﻣﺎل ﻣﻨﻰ از ﭘﻴﺸﻢ ﻧﺮو
ﺑﻴﺎ ﺳﺮﻛﺎرﻣﻮن ﺑﺮﻳﻢ
ﺑﻴﺎ ﺑﻴﺎ ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻣﺮﻳﻢ
ﻣﺮﻳﻢ
آی ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﺑﺎز دوﺑﺎره ﺻﺒﺢ ﺷﺪ
ﻣﻦ ﻫﻨﻮز ﺑﻴﺪارم
ای ﻛﺎش
ﻣﻰ ﺧﻮاﺑﻴﺪم
ﺗﻮرو ﺧﻮاب ﻣﻰ دﻳﺪم
ﺧﻮﺷﻪ ﻏﻢ
ﺗﻮی دﻟﻢ
زده ﺟﻮوﻧﻪ
دوﻧﻪ ﺑﻪ دوﻧﻪ
دل ﻧﻤﻰ دوﻧﻪ
ﭼﻪ ﻛﻨﻪ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻏﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
وای ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
ﻧﺎزﻧﻴﻦ ﻣﺮﻳﻢ
پخش آنلاین آهنگ نازنین مریم
0:000:00
چه امتیازی به این آهنگ میدی؟
میانگین امتیازات: 4.5 | تعداد آرا: 277








عالی… 😍♥♥♥❤
عالییییی چقدر گریه کردم برای عزیزی که دیگر نیست😭
بسیار زیبا و خاطره انگیزه!
عاشق این آهنگم روحش شاد محمد نوری عزیز
Vray good
فوقالعاده است
عاشقانه ترین ،آرامبخش ترین،نوستالژیک ترین وزیباترین آهنگی که دراین هنگامه غم ودردمرگ هموطنامیشه شنیدولختی آرام شد
زیبا و عالی
خیلی زیبا
عالی و عاشقانه
سلام 👋 من فاطمه هستم من از آهنگ جون مریم خوشم اومد
عالیه
عالی
عالی
خوبه ولی اونی که با صدای خانم است خیلی زیبا تر است
تشکر فراوان از موزیکدل
عالی و تکرار نشدنی
عالی
منفی
ییییی