پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ پازل بند از خودت برام بگو

دانلود آهنگ قدیمی پازل بند به نام «از خودت برام بگو»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین از خودت برام بگو با صدای پازل بند به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Puzzle band Az Khodet Baram Begoo/ And lyrics

دانلود اهنگ از خودت برام بگو پازل بند
نام خواننده: پازل بند
نام آهنگ: از خودت برام بگو

متن آهنگ از خودت برام بگو پازل بند

از خودت برام بگو کی تو این سال ها جای من کنارته!♫! بستی بارتو یه روز کی مثل من هنوز پای انتظارته!♫! از خودت برام بگو با کی پر میکنی آخرای هفتتو!♫! ظاهرا که از دلت دور کردی همه لحظه های رفتتو!♫! از خودت برام بگو تا به حال شده که برگردی به اون روزا!♫! تا به خاطرت بیاد لحظه ها و خاطرات خوبمون!♫! از خودت برام بگو میدونم تو خلوتت از روی عادتت!♫! یاد اون شبی میوفتی که من با گریه گفتم گفتمت بمون!!♫!♫! از خودت برام بگو تا به حال شده که برگردی به اون روزا!♫! تا به خاطرت بیاد لحظه ها و خاطرات خوبمون!♫! از خودت برام بگو میدونم تو خلوتت از روی عادتت!♫! یاد اون شبی میوفتی که من با گریه گفتم گفتمت بمون!♫!

دانلود اهنگ از خودت برام بگو پازل بند - رسانه موزیکدل

از خودم برات بگم هر کجا برم همش میشینم یه گوشه و!♫! خوش به حال اون کسی هر وقت دلش بخواد با تو رو به رو شه و!♫! از خودم برات بگم خوبه برای من عشق تو مقدسه!♫! این که عاشقم هنوز از تو نگاه من کاملا مشخصه!♫! از خودت برام بگو تا به حال شده که برگردی به اون روزا!♫! تا به خاطرت بیاد لحظه ها و خاطرات خوبمون!♫! از خودت برام بگو میدونم تو خلوتت از روی عادتت!♫! یاد اون شبی میوفتی که من با گریه گفتم گفتمت بمون!♫! از خودت برام بگو تا به حال شده که برگردی به اون روزا!♫! تا به خاطرت بیاد لحظه ها و خاطرات خوبمون!♫! از خودت برام بگو میدونم تو خلوتت از روی عادتت!♫! یاد اون شبی میوفتی که من با گریه گفتم گفتمت بمون!♫!

از خودت برام بگو

دانلود آهنگ از خودت برام بگو پازل بند + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ از خودت برام بگو

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 1 | تعداد آرا: 1

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد