پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ کیان پورتراب منو ببر

دانلود آهنگ جدید کیان پورتراب به نام منو ببر

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین منو ببر با صدای کیان پورتراب به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Kian Pourtorab Mano Bebar/ And lyrics

دانلود اهنگ کیان پورتراب منو ببر
نام خواننده: کیان پورتراب
نام آهنگ: منو ببر

متن آهنگ منو ببر کیان پورتراب

از این خستگی!♫! از این بی حوصلگی!♫! از این وابستگی!♫! که می دونم مال من نیست!♫! از این تکرار بیهوده!♫! از این دستای آلوده!♫! از این رویا خاموش!♫! از اینجا از این خونه!♫! منو ببر منو ببر!♫!!♫! با خودت ببر!♫! چون از اینجا به بعد!♫! یه هوای تازه میخواد دلم!♫! منو ببر!♫! با خودت ببر!♫!!♫! چون از اینجا به بعد یه نفس تازه میخواد دلم!♫!

دانلود اهنگ منو ببر کیان پورتراب - رسانه موزیکدل

به یه جای پرت به یه جای دور!♫! تا از این مرحله بگذرم!♫! به یه جا که غم نشه عادتم!♫! باز صدای خندمو بشنوم!♫! نزار تموم قصه هام اینجا حروم و حیف بشن!♫! من هدفام واسه ی صد بوده تو نزار که صفر بشن!♫! من نبوده انتخابم که تموم و حیف بشم اینجا!♫! از اینجا منو ببر!♫!!♫! منو ببر!♫! با خودت ببر!♫! چون از اینجا به بعد!♫! یه هوای تازه میخواد دلم!♫! منو ببر!♫! با خودت ببر!♫!!♫! چون از اینجا به بعد!♫! من یه راه دیگه باید برم !♫!

منو ببر

دانلود آهنگ منو ببر کیان پورتراب + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ منو ببر

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.5 | تعداد آرا: 2

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد