پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ چشم عسلی دارا بختیاری

دانلود آهنگ جدید دارا بختیاری به نام چشم عسلی

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین چشم عسلی با صدای دارا بختیاری به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Dara Bakhtiari Cheshm Asali/ And lyrics

دانلود اهنگ چشم عسلی دارا بختیاری
نام خواننده: دارا بختیاری
نام آهنگ: چشم عسلی

متن آهنگ چشم عسلی دارا بختیاری

چشمای عسلیت موهای مخملیت !♫! سبک دلبریت باعث شده !♫! از همه زیباتری بالاتری !♫! جذابتری بگو همیشه با منی !♫! من واسه توام و تو واسه من چی از این بهتر !♫! تک و تنها یه جا کنار هم چی از این عشق تر !♫! آخه تو واسه خود خودمی چی از این بهتر !♫! فشرده به دستای منو روز به روز سفت تر !♫! من واسه توام و تو واسه من چی از این بهتر !♫! تک و تنها یه جا کنار هم چی از این عشق تر !♫! آخه تو واسه خود خودمی چی از این بهتر !♫! فشرده به دستای منو روز به روز سفت تر !♫!

دانلود اهنگ چشم عسلی دارا بختیاری - رسانه موزیکدل

میمیرم آخه واسه تو میکشم ناز تو !♫! مثل من آخه قدر تو کی میدونه !♫! روز و شب جلو چشممی همونی که میخواستمی !♫! آخه من خیلی میخوامت دیوونه !♫! من واسه توام و تو واسه من چی از این بهتر !♫! تک و تنها یه جا کنار هم چی از این عشق تر !♫! آخه تو واسه خود خودمی چی از این بهتر !♫! فشرده به دستای منو روز به روز سفت تر !♫! من واسه توام و تو واسه من چی از این بهتر !♫! تک و تنها یه جا کنار هم چی از این عشق تر !♫! آخه تو واسه خود خودمی چی از این بهتر !♫! فشرده به دستای منو روز به روز سفت تر !♫!

چشم عسلی

دانلود آهنگ چشم عسلی دارا بختیاری + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ چشم عسلی

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3 | تعداد آرا: 2

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد