پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ ای ساربان میلاد والا

دانلود آهنگ جدید میلاد والا به نام ای ساربان

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین ای ساربان با صدای میلاد والا به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Milad Vala Ey Sareban/ And lyrics

دانلود اهنگ ای ساربان میلاد والا
نام خواننده: میلاد والا
نام آهنگ: ای ساربان

متن آهنگ ای ساربان میلاد والا

ای ساربان آهسته ران کآرام جانم می‌رود!♫! وآن دل که با خود داشتم با دلستانم می‌رود!♫! من مانده‌ام مهجور از او بیچاره و رنجور از او!♫! گویی که نیشی دور از او در استخوانم می‌رود!♫! محمل بدار ای ساربان تندی مکن با کاروان!♫! کز عشق آن سرو روان گویی روانم می‌رود!♫! او می‌رود دامن کشان من زهر تنهایی چشان!♫! دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود!♫!

دانلود اهنگ ای ساربان میلاد والا - رسانه موزیکدل

با آن همه بیداد او وین عهد بی‌بنیاد او!♫! در سینه دارم یاد او یا بر زبانم می‌رود!♫! بازآی و بر چشمم نشین ای دلستان نازنین!♫! کآشوب و فریاد از زمین بر آسمانم می‌رود!♫! ای ساربان آهسته ران کآرام جانم می‌رود!♫! وآن دل که با خود داشتم با دلستانم می‌رود!♫! من مانده‌ام مهجور از او بیچاره و رنجور از او!♫! گویی که نیشی دور از او در استخوانم می‌رود!♫! در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن!♫! من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود!♫!

ای ساربان

دانلود آهنگ ای ساربان میلاد والا + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ ای ساربان

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 0 | تعداد آرا: 0

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد