پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ عسل داوود بهبودی

دانلود آهنگ نوستالژیک  داوود بهبودی به نام عسل

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین عسل با صدای داوود بهبودی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Davood Behboudi Asal/ And lyrics

دانلود اهنگ عسل داوود بهبودی
نام خواننده: داوود بهبودی
نام آهنگ: عسل

متن آهنگ عسل داوود بهبودی

دوستت دارم می دونی تا وقتی مهربونی!♫! این قصه رو می تونی از تو چشام بخونی!♫! یه عمریه باهاتم عاشق یک نگاتم!♫! میون صد تا عاشق در به در و فداتم!♫! تو نور این چشامی خنده ی رو لبامی!♫! دنیا خیلی قشنگه وقتی که تو باهامی!♫! تو قحطی محبت دادی به عشقم عادت!♫! رو بال مهربونی رفتم تا بی نهایت!♫! تو اوج آسمون ها دارم ز تو حکایت!♫! تو قحطی محبت دادی به عشقم عادت!♫! رو بال مهربونی رفتم تا بی نهایت!♫! تو اوج آسمون ها دارم ز تو حکایت!♫! رنگ چشات عسل طعم لبت عسل!♫! اسمت که شیرینه اونم بزار عسل!♫! رنگ چشات عسل طعم لبت عسل!♫! اسمت که شیرینه اونم بزار عسل!♫!

دانلود اهنگ عسل داوود بهبودی - رسانه موزیکدل

دوستت دارم می دونی تا وقتی مهربونی!♫! این قصه رو میتونی از تو چشام بخونی!♫! یه عمریه باهاتم عاشق یک نگاتم!♫! میون صدتا عاشق در به در و فداتم!♫! تو نور این چشامی خنده ی رو لبامی!♫! دنیا خیلی قشنگه وقتی که تو باهامی!♫! رنگ چشات عسل طعم لبت عسل!♫! اسمت که شیرینه اونم بزار عسل!♫! رنگ چشات عسل طعم لبت عسل!♫! اسمت که شیرینه اونم بزار عسل!♫! دوستت دارم می دونی تا وقتی مهربونی!♫! این قصه رو میتونی از تو چشام بخونی!♫! یه عمریه باهاتم عاشق یک نگاتم!♫! میون صدتا عاشق در به در و فداتم!♫! تو نور این چشامی خنده ی رو لبامی!♫! دنیا خیلی قشنگه وقتی که تو باهامی!♫!

عسل

دانلود آهنگ عسل داوود بهبودی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ عسل

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.5 | تعداد آرا: 13

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد