پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402

دانلود اهنگ جهان من شهاب مظفری

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام جهان من

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین جهان من با صدای شهاب مظفری به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Shahab Mozaffari Jahane Man/ And lyrics

دانلود اهنگ جهان من شهاب مظفری
نام خواننده: شهاب مظفری
نام آهنگ: جهان من

متن آهنگ جهان من شهاب مظفری

با جهان من چه کردی جز تو در این خانه نیست آنکه تنهایی دو فنجان چای ریخت دیوانه نیست!♫! هر شب این تکرار بی فرجام و من با درد سر آخر این شب نشینی جز من و ویرانه نیست!♫! با عبور از ذهن من دل را به آتش میکشی دیگر این شمع خمیده لایق پروانه نیست!♫! جان مجنون در هوای لیلی اش بی تاب بود جان اگر بر کف نباشی عاشقی جانانه نیست!♫! با جهان من چه کردی جز تو در این خانه نیست آنکه تنهایی دو فنجان چای ریخت دیوانه نیست!♫! هر شب این تکرار بی فرجام و من با درد سر آخر این شب نشینی جز من و ویرانه نیست!♫!

دانلود اهنگ جهان من شهاب مظفری - رسانه موزیکدل

با عبور از ذهن من دل را به آتش میکشی دیگر این شمع خمیده لایق پروانه نیست!♫! جان مجنون در هوای لیلی اش بی تاب بود جان اگر بر کف نباشی عاشقی جانانه نیست!♫! من فدای چشم معصومت بیا جان در رهت میدهم چون عاشقت با قلب تو بیگانه نیست!♫! یک شبی را آرزو کردم تو با دستان گرم باشی و من باشم و آن می که در پیمانه نیست!♫! مزه کردم در نبودت بار دیگر مرگ را خوش تر از این جان سپردن در من دیوانه نیست!♫! جان مجنون در هوای لیلی اش بی تاب بود جان اگر بر کف نباشی عاشقی جانانه نیست!♫!♫!!

جهان من

دانلود آهنگ جهان من شهاب مظفری + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ جهان من

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 5 | تعداد آرا: 1

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد