پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ تهران حمید هیراد

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام تهران

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین تهران با صدای حمید هیراد به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Hamid Hiraad Tehran/ And lyrics

دانلود اهنگ تهران حمید هیراد
نام خواننده: حمید هیراد
نام آهنگ: تهران

متن آهنگ تهران حمید هیراد

دل واسش تنگ باشه و تو دلت جنگ باشه و دلت بخوادش نشه ببینیش !♫! دل پریشون باشه و توی تهرون باشه و بری سراغش نشه ببینیش !♫! بری سراغش نشه ببینیش !♫! امون از این عشق که منو دیوونه کرده !♫! از این خیابون این شهر بی جون که همه ش باعث درده !♫! عشق تو با من چه کرده !♫! نفرین به این دل که دیگه عاقل نمیشه !♫! شکسته  هرجا آخ دیگه عاشق نمیشه !♫! دل دیگه دل نمیشه !♫!

دانلود اهنگ تهران حمید هیراد - رسانه موزیکدل

آدم مگه چند دفعه میتونه که عاشقی کنه !♫! کنار اون کسی که دوست داره رو زندگی کنه !♫! دوری و دوم از همه دوری و دوستی مرهمه !♫! واسه کسی که باشه و نشه ببینیش !♫! امون از این عشق که منو دیوونه کرده !♫! از این خیابون این شهر بی جون که همه ش باعث درده !♫! عشق تو با من چه کرده !♫! نفرین به این دل که دیگه عاقل نمیشه !♫! شکسته اما یادته هرجا آخ دیگه عاشق نمیشه !♫! دل دیگه دل نمیشه !♫!

تهران

دانلود آهنگ تهران حمید هیراد + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ تهران

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.7 | تعداد آرا: 6

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد