پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ دژاوو کاوه یغمایی

دانلود آهنگ جدید کاوه یغمایی به نام دژاوو

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین دژاوو با صدای کاوه یغمایی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Kaveh Yaghmaei Deja Vu/ And lyrics

دانلود اهنگ دژاوو کاوه یغمایی
نام خواننده: کاوه یغمایی
نام آهنگ: دژاوو

متن آهنگ دژاوو کاوه یغمایی

من این کوچه ی روشنو یادمه حس برگشتنو یادمه!♫! همین کافه ی خالی از مشتری همین صندلی های خاکستری!♫! یادمه تورو رو همین صندلی یادمه من ندیدم ولی یادمه!♫! همین خونه ی خالی و سوت و کور اتاقای تنگ و سیاه و نمور یادمه!♫! من انگار قبل از این زندگی ی بار از زمین و زمون رد شدم!♫! ی بار از جهانی که دنبال ماست از این غربت بینمون رد شدم!♫! من انگار قبل از این زندگی تو تقویم تکرار پرپر زدم!♫! هزارون دفعه قالمو کندمو دوباره به مرگ خودم سر زدم!♫!

دانلود اهنگ دژاوو کاوه یغمایی - رسانه موزیکدل

من این فصلای زمستونیو این حال و روز پشیمونیو!♫! این لحظه های خیالاتیو همین شال مات و شکلاتیو یادمه!♫! من این لحظه های بدو یادمه این دوری مقصدو یادمه!♫! نگاه تورو قبل جون دادنم لب دره رو قبل افتادنم یادمه!♫! من انگار قبل از این زندگی ی بار از زمین و زمون رد شدم!♫! ی بار از جهانی که دنبال ماست از این غربت بینمون رد شدم!♫! من انگار قبل از این زندگی تو تقویم تکرار پرپر زدم!♫! هزارون دفعه قالمو کندمو دوباره به مرگ خودم سر زدم!♫!

دژاوو

دانلود آهنگ دژاوو کاوه یغمایی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ دژاوو

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 2.8 | تعداد آرا: 5

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد