پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ عشقم یه کاری کن سهراب پاکزاد

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام عشقم یه کاری کن

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین عشقم یه کاری کن با صدای سهراب پاکزاد به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Sohrab Pakzad Eshgham Ye Kari Kon/ And lyrics

دانلود اهنگ عشقم یه کاری کن سهراب پاکزاد
نام خواننده: سهراب پاکزاد
نام آهنگ: عشقم یه کاری کن

متن آهنگ عشقم یه کاری کن سهراب پاکزاد

هوای این روزای شهر من هوای کوچه چه پوچه بی تو این دنیا عزیزم بی تو پوچه!♫! چه روزایی رو با هم زندگی کردیم یه دوره ولی حالا نمیپرسی ازم حالت چطوره!♫! کلید این در بسته تو دستای تو جا مونده نگو نه!♫! بگو این حس تنهایی تورو ام بدجوری ترسونده نگو نه!♫! عشقم یه کاری کن دلم در به دره پشت دره وا کن که این دل بی قراره!♫! امشب یه کاری کن که بدچوری از این دوری شده این قلب خستم پاره پاره!♫! یه دیواره نمیذاره که برگردیم به همدیگه دوباره !♫! عشقم یه کاری کن دلم در به دره پشت دره وا کن که این دل بی قراره!♫!

دانلود اهنگ عشقم یه کاری کن سهراب پاکزاد - رسانه موزیکدل

امشب یه کاری کن که بدچوری از این دوری شده این قلب خستم پاره پاره!♫! یه دیواره نمیذاره که برگردیم به همدیگه دوباره !♫! عشقم یه کاری کن دلم در به دره پشت دره وا کن که این دل بی قراره!♫! امشب یه کاری کن که بدچوری از این دوری شده این قلب خستم پاره پاره!♫! یه دیواره نمیذاره که برگردیم به همدیگه دوباره !♫! عشقم یه کاری کن دلم در به دره پشت دره وا کن که این دل بی قراره!♫! امشب یه کاری کن که بدچوری از این دوری شده این قلب خستم پاره پاره!♫! یه دیواره نمیذاره که برگردیم به همدیگه دوباره !♫!

عشقم یه کاری کن دلم در به دره

دانلود آهنگ عشقم یه کاری کن دلم در به دره سهراب پاکزاد + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ عشقم یه کاری کن

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.5 | تعداد آرا: 6

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
شمس

عالی

0
پاسخ
2 سال پیش