پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ وای از این دخترکا سعید صیاد

دانلود آهنگ افغانی سعید صیاد به نام وای از این دخترکا

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین وای از این دخترکا با صدای سعید صیاد به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Saeed Sayad Azin Dokhtarka/ And lyrics

دانلود اهنگ وای از این دخترکا سعید صیاد
نام خواننده: سعید صیاد
نام آهنگ: وای از این دخترکا

متن آهنگ وای از این دخترکا سعید صیاد

دلارو خون میکنن وقتی که مارا نخوان از خانه بیرون میکنن!♫! وای از این دخترکا دلارو خون میکنن!♫!!♫! وقتی که مارا نخوان از خانه بیرون میکنن!♫! درد بی خانه به هر خانه نگو!♫! به همه از خدا بیگانه نگو!♫! از من دربه در خانه به دوش!♫! پیش آن دلبر جانانه نگو!♫! وای از این دخترکا وای از این مقبولکا دلارو خون میکنن!♫! وقتی که مارا نخوان از خانه بیرون میکنن!♫! وای از این دخترکا دلارو خون میکنن!♫! وقتی که مارا نخوان از خانه بیرون میکنن!♫! ای خدا خانه کده بده به من!♫!

دانلود اهنگ وای از این دخترکا سعید صیاد - رسانه موزیکدل

یا به ین کن یا که این دشتو کمن!♫! وقتی که یارکم بیاد به دیدنم!♫! میگویم صاحب این خانه منم!♫! وقتی که یارکم بیاد به دیدنم!♫! میگویم صاحب این خانه منم!♫! وای از این دخترکا وای از این مقبولکا دلارو خون میکنن!♫! وقتی که مارا نخوان از خانه بیرون میکنن!♫! وای از این دخترکا دلارو خون میکنن!♫! وقتی که مارا نخوان از خانه بیرون میکنن!♫! وای از این دخترکا وای از این مقبولکا دلارو خون میکنن!♫! وقتی که مارا نخوان از خانه بیرون میکنن!♫! وای از این دخترکا دلارو خون میکنن!♫! وقتی که مارا نخوان از خانه بیرون میکنن!♫!

وای از این دخترکا دلارو خون میکنن

دانلود آهنگ وای از این دخترکا سعید صیاد + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ وای از این دخترکا

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.3 | تعداد آرا: 419

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
محمدامین

اهنگ خوبی است

0
پاسخ
6 روز پیش
ملازهی

آهنگ های عالیلیلی

0
پاسخ
2 هفته پیش
تسنیم

این آهنگ فوق العاده است

0
پاسخ
2 هفته پیش
صدف

عالی

0
پاسخ
4 هفته پیش
اشکان

🇦🇫🇦🇫

6
پاسخ
1 ماه پیش
    اشکان  •  در پاسخ به اشکان:

    درد

    0
    پاسخ
    6 روز پیش