پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ کوچه باغ راز محمد اصفهانی

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام کوچه باغ راز

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین کوچه باغ راز با صدای محمد اصفهانی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Mohammad Esfahani Kooche Baghe Raaz/ And lyrics

دانلود اهنگ کوچه باغ راز محمد اصفهانی
نام خواننده: محمد اصفهانی
نام آهنگ: کوچه باغ راز

متن آهنگ کوچه باغ راز محمد اصفهانی

چشای تو نور کوچه باغ رازه چشای من ظلمت شب نیازه !♫! با همدیگه راز و نیازی داشتیم حکایت دور و درازی داشتیم !♫! با همدیگه راز و نیازی داشتیم حکایت دور و درازی داشتیم !♫! !♫! اما پس از اون آشنایی آن همدلی آن هم زبانی از گرد راه اومد جدایی !♫! رفتی و چشم به رام گذاشتی تو این قفس تنهام گذاشتی حالا نمیدونم کجایی !♫!!♫! کاشکی یکی بود مارو با هم آشتی میداد کاشکی چشامون باز تو چشم هم میوفتاد !♫!

دانلود اهنگ کوچه باغ راز محمد اصفهانی - رسانه موزیکدل

امروز اگه تاریک و خاموش و سیاهه فردا که شد دنیا پر از خورشید و ماهه !♫! امروز اگه تاریک و خاموش و سیاهه فردا که شد دنیا پر از خورشید و ماهه !♫! اما پس از اون آشنایی آن همدلی آن هم زبانی از گرد راه اومد جدایی !♫! رفتی و چشم به رام گذاشتی تو این قفس تنهام گذاشتی حالا نمیدونم کجایی !♫! کاشکی یکی بود مارو با هم آشتی میداد کاشکی چشامون باز تو چشم هم میوفتاد !♫! امروز اگه تاریک و خاموش و سیاهه فردا که شد دنیا پر از خورشید و ماهه !♫! امروز اگه تاریک و خاموش و سیاهه فردا که شد دنیا پر از خورشید و ماهه !♫!

کوچه باغ راز

دانلود آهنگ کوچه باغ راز محمد اصفهانی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ کوچه باغ راز

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.7 | تعداد آرا: 3

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد