پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ میروم جهنم امیرحسین افتخاری

دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری به نام میروم جهنم

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین میروم جهنم با صدای امیرحسین افتخاری به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Amirhossein Eftekhari Miravam Jahanam/ And lyrics

دانلود اهنگ میروم جهنم امیرحسین افتخاری
نام خواننده: امیرحسین افتخاری
نام آهنگ: میروم جهنم

متن آهنگ میروم جهنم امیرحسین افتخاری

این که حال مُو بده اصلا جهنم!♫! خیلیُم دلتنگتُم اینُم جهنم!♫! اینکه یار دیگری داری به مُو چه!!♫!♫! کُفرُمی پس دین و آئینُم جهنم!♫! میرُم جهنم میرُم جهنم!♫! حیرونتُم در به در حرصُم نده اینقدر!♫! از تو شُدُم بی خبر راحت خیالت!♫! حیرونتُم در به در حرصُم نده اینقدر!!♫!♫! فکرُم نباش پس برو بعدی حلالت!♫!♫!! اینقدر راحت بد کردی بامو!♫! درمونی واسه دل دردی برامو!♫!♫!! میباره از چشات بارون نم نم!♫!

دانلود اهنگ میروم جهنم امیرحسین افتخاری - رسانه موزیکدل

روندیم تو از بهشت میرُم جهنم!♫!♫!! میرُم جهنم میرُم جهنم!♫! حیرونتُم در به در حرصُم نده اینقدر!♫! از تو شُدُم بی خبر راحت خیالت!♫! حیرونتُم در به در حرصُم نده اینقدر!♫! فکرُم نباش پس برو بعدی حلالت!♫! این که حال مُو بده اصلا جهنم!♫! خیلیُم دلتنگتُم اینُم جهنم!♫! این که یار دیگری داری به مُو چه!♫! کُفرُمی پس دین و آئینُم جهنم!♫! میرُم جهنم میرُم جهنم!♫! حیرونتُم در به در حرصُم نده اینقدر!♫! از تو شُدُم بی خبر راحت خیالت!♫! حیرونتُم در به در حرصُم نده اینقدر!♫! فکرُم نباش پس برو بعدی حلالت!♫!

میرم جهنم میرم جهنم

دانلود آهنگ میروم جهنم امیرحسین افتخاری + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ میروم جهنم

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 2.5 | تعداد آرا: 4

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد