پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

آرامش احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام آرامش

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین آرامش با صدای احسان خواجه امیری به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Ehsan Khajeh Amiri Aramesh/ And lyrics

دانلود اهنگ آرامش احسان خواجه امیری
نام خواننده: احسان خواجه امیری
نام آهنگ: آرامش

متن آهنگ آرامش احسان خواجه امیری

از کوچه برگشتم به سمت آرامش به سمت این خونه که با تو میخوامش!♫! این خونه دور از تو چهارتا دیواره این خونه مثل من خیلی دوست داره!♫! زمانو برگردون به اولین دیدار تا قهومون داغه فنجونتو بردار!♫! از پنجره پاییز میریزه رو تختم با فکر تو حتی این روزا خوشبختم!♫! من مطمئنم که بی تو نمیتونم من مطمئنم که تنها نمیمونم!♫! من شک ندارم به احساسی که دارم من شک ندارم که تنهات نمیذارم!♫! من مطمئنم که بی تو نمیتونم من مطمئنم که تنها نمیمونم!♫! من شک ندارم به احساسی که دارم من شک ندارم که تنهات نمیذارم!♫!

دانلود اهنگ آرامش احسان خواجه امیری - رسانه موزیکدل

چی مونده دور از تو از من که دل بستم از من که به چشمات یک عمره وابستم!♫! جز خاطرات خوب چی جاتو پر کرده من جونمو میدم عطر تو برگرده!♫! این پنجره هر شب رو به تو وا میشه دوباره این خونه خونه ی ما میشه!♫! خونه ی ما میشه!♫! من مطمئنم که بی تو نمیتونم من مطمئنم که تنها نمیمونم!♫! من شک ندارم به احساسی که دارم من شک ندارم که تنهات نمیذارم!♫! من مطمئنم که بی تو نمیتونم من مطمئنم که تنها نمیمونم!♫! من شک ندارم به احساسی که دارم من شک ندارم که تنهات نمیذارم!♫!

آرامش

پخش آنلاین آهنگ آرامش

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 5 | تعداد آرا: 1

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد