پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

اگر از خنجر خونین جواد مقدم

دانلود نوحه جدید جواد مقدم به نام اگر از خنجر خونین

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود نوحه فوق العاده زیبا و دلنشین اگر از خنجر خونین با صدای جواد مقدم به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Javad Moghadam Khanjar Khonriz/ And lyrics

اگر از خنجر خونین جواد مقدم
نام خواننده: جواد مقدم
نام نوحه: اگر از خنجر خونین

متن نوحه اگر از خنجر خونین جواد مقدم

اگر از خنجر خونریز لب تشنه ببرند سرم را!♫! اگر از تیغ شکافند در این عرصه خونین جگرم را !♫! اگر از تیر سه شعبه بدهند آب عوض شیر گل نو ثمرم را!♫! اگر از داغ برادر ، شکند خصم ستمگر کمرم را !♫! اگر از چهار طرف خصم زند بر جگرم تیر!♫! اگر آید به سرو کتفو تنم ، ضربت شمشیر !♫! اگر از سنگ شود غرق به خون روی منیرم!♫! اگر آتش عوض آب دهد خصم شریرم اگر از !♫!

دانلود اهنگ اگر از خنجر خونین جواد مقدم - رسانه موزیکدل

داغ پسر سوزم و صد بار بمیرم!♫! بخدایی که مرا خواسته با پیکر صد چاک ببیند !♫! به تنم زخم دو صد نیزه و شمشیر نشیند به ستمگر نکنم کرنش و ذلت نپذیرم !♫! اگر آرند به جنگم همه اهل زمین را و سما را!♫! حسین جانم حسین جانم !♫! منم و عهد الستم نگسستم نه شکستم بخدا غیر خدا را نپرستم!♫! بخدا من پسر شیر خدا و پسر فاطمه هستم !♫! همه ی دار و ندارم همه هفتاد و دو یارم به فداى ره جانان!♫! منم و سرخى رویم منو و خون گلویم !♫!

اگر از خنجر خونین

پخش آنلاین آهنگ اگر از خنجر خونین

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4 | تعداد آرا: 4

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد