دانلود آهنگ محسن یاحقی به نام گله میکنم من از تو از تو که این همه بی رحمی
هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین گله میکنم من از تو از تو که این همه بی رحمی با صدای محسن یاحقی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.
Download New Music, (Ahang) BY : Mohsen Yahaghi Gele Mikonam Man Az To Az To Ke In Hame Bi Rahmi/ And lyrics

| نام خواننده: | محسن یاحقی |
| نام آهنگ: | گله میکنم من از تو از تو که این همه بی رحمی |
متن آهنگ محسن یاحقی گله
برای مشاهده کلیک کنید
ﻛﻨﺎر ﻫﺮ ﻗﻄﺮه ی اﺷﻜﻢ
ﻫﺰار ﺧﺎﻃﺮه دﻓﻨﻪ
اﻳﻨﻘﺪ ﺧﺎﻃﺮه دارﻳﻢ ﻛﻪ ﮔﻮﻳﻰ ﻗﺪ ﻳﮏ ﻗﺮﻧﻪ
ﮔﻠﻮم ﻣﻰ ﺳﻮزه از ﻋﺸﻘﺖ
ﻋﺸﻘﻰ ﻛﻪ ﻣﺚ زﻫﺮه
وﻟﻰ ﺑﻰ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﻫﺮ دم ﺧﻨﺪه ﺑﺎ ﻟﺐ ﻫﺎی ﻣﻦ ﻗﻬﺮه
درﺳﺘﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﻰ اﻣﺎ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺑﻮدن ﻧﻴﺎزارم
ﺗﻮ ﻛﻪ ﺣﺘﻰ ﺑﺎ ﭼﺸﻤﺎﺗﻢ ﻧﻤﻴﮕﻰ آه دوﺳﺖ دارم
اﮔﻪ ﮔﻔﺘﻰ دوﺳﺖ دارم
ﻓﻘﻄ ﺑﺎزﻳﻪ ﻟﺒﻬﺎت ﺑﻮد
و ﮔﺮﻧﻪ رﻧﮓ ﺧﻮدﺧﻮاﻫﻰ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺗﻮی ﭼﺸﻤﺎت ﺑﻮد
ﻫﺮ ﭼﻰ ﻋﺸﻘﻪ ﺗﻮی دﻧﻴﺎ
ﻣﻦ ﻣﻰ ﺧﻮاﺳﺘﻢ ﻣﺎل ﻣﺎ ﺷﻪ
اﻣﺎ ﺗﻮ ﻫﻴﭻ وﻗﺖ ﻧﺬاﺷﺘﻰ ﺑﻴﻨﻤﻮن ﻏﺼﻪ ﻧﺒﺎﺷﻪ
ﻓﻜﺮ ﻣﻰ ﻛﺮدم ﻛﻪ ﻣﻰ ﺗﻮﻧﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻫﻤﺨﻮﻧﻪ ﺑﻤﻮﻧﻢ
ﻧﻤﻰ دوﻧﺴﺘﻢ ﻧﻤﻴﺸﻪ
آﺧﻪ ﺑﻰ ﺗﻮ ﻧﻤﻰ ﺗﻮﻧﻢ
ﮔﻠﻪ ﻣﻰ ﻛﻨﻢ ﻣﻦ از ﺗﻮ
از ﺗﻮ ﻛﻪ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﻰ رﺣﻤﻰ
ﻫﺰار ﺑﺎر ﻣﺮدم از ﻋﺸﻘﺖ
ﺗﻮ ﻛﻪ ﻫﻴﭻ وﻗﺖ ﻧﻤﻰ ﻓﻬﻤﻰ
ﮔﻠﻪ ﻣﻰ ﻛﻨﻢ ﻣﻦ از ﺗﻮ
از ﺗﻮ ﻛﻪ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﻰ رﺣﻤﻰ
ﻫﺰار ﺑﺎر ﻣﺮدم از ﻋﺸﻘﺖ
ﺗﻮ ﻛﻪ ﻫﻴﭻ وﻗﺖ ﻧﻤﻰ ﻓﻬﻤﻰ
ﻫﺮ ﭼﻰ ﻋﺸﻘﻪ ﺗﻮی دﻧﻴﺎ
ﻣﻦ ﻣﻰ ﺧﻮاﺳﺘﻢ ﻣﺎل ﻣﺎ ﺷﻪ
اﻣﺎ ﺗﻮ ﻫﻴﭻ وﻗﺖ ﻧﺬاﺷﺘﻰ ﺑﻴﻨﻤﻮن ﻏﺼﻪ ﻧﺒﺎﺷﻪ
ﻓﻜﺮ ﻣﻰ ﻛﺮدم ﻛﻪ ﻣﻰ ﺗﻮﻧﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻫﻤﺨﻮﻧﻪ ﺑﻤﻮﻧﻢ
ﻧﻤﻰ دوﻧﺴﺘﻢ ﻧﻤﻴﺸﻪ
آﺧﻪ ﺑﻰ ﺗﻮ ﻧﻤﻰ ﺗﻮﻧﻢ
ﮔﻠﻪ ﻣﻰ ﻛﻨﻢ ﻣﻦ از ﺗﻮ
از ﺗﻮ ﻛﻪ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﻰ رﺣﻤﻰ
ﻫﺰار ﺑﺎر ﻣﺮدم از ﻋﺸﻘﺖ
ﺗﻮ ﻛﻪ ﻫﻴﭻ وﻗﺖ ﻧﻤﻰ ﻓﻬﻤﻰ
ﮔﻠﻪ ﻣﻰ ﻛﻨﻢ ﻣﻦ از ﺗﻮ
از ﺗﻮ ﻛﻪ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﻰ رﺣﻤﻰ
ﻫﺰار ﺑﺎر ﻣﺮدم از ﻋﺸﻘﺖ
ﺗﻮ ﻛﻪ ﻫﻴﭻ وﻗﺖ ﻧﻤﻰ ﻓﻬﻤﻰ
پخش آنلاین آهنگ گله
0:000:00
چه امتیازی به این آهنگ میدی؟
میانگین امتیازات: 4.4 | تعداد آرا: 520
دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)
دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)
دانلود ورژن ریمیکس این آهنگ
دانلود آهنگ های محسن یاحقی






خیلیخیلی خیلی خیلی قشنگه
اولدمیخواستم بگم چه خبر نه نه دسته تبر چه خبر نه چون گفتم میخوای جواب بدی بخاطر همین گفتم یه دفعه خودم بگم .بیخیال میگم منو کیا از همه بیشتر دوست دارن یا دوست دارن یا دوست دارن دوست دارن یا دوست دارم دارید تا جواب نداده ازتو باز من اومدم جواب دادام جای تو اینم برای دفعه هزارو هزارو هزارو هزارمین نخاطب خاص خودم
عالی
عالی وپرازخاطرات تلخ
محشر خیلی احساسی و دلنشین و نوستالژی
زیباست
خیلی با احساس میخونه منو به گذشته میبره
خیلی آهنگه محشریه
متنشم خیلی قشنگه
منو یاد خاطره های گذشته میندازه
هرچه غم دنیاست تو این آهنگه برام دلم گرفت از گذشته آه….
یاد امپراطور بادها میفتم خیلی زیبا بود میکسش
داستان روزگار جوانی ه که واقعیت نمیبینیم .قشنگ داره سرنوشت منو میگه
هر بار این آهنگ با اشک گوش میکنم.ولی افسوس
عالی
یاد گذشته افتادم با این موزیک بزرگ شدیم
عالی
یاد گذشته و بچگی هام افتادم با خواهرم گوش میدادیم
محشره❤️
اینقدر زیباست که هر روز روزم رو باهاش شروع میکنم 🥰
خیلی احساسی بود بینظیر ترین آهنگی بود که شنیدم😍😍
عالییییییییییی بود