پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

عشق دلخواه رضا نجفی

دانلود آهنگ جدید رضا نجفی به نام عشق دلخواه

هم اینک شما کاربران گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین عشق دلخواه با صدای رضا نجفی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Reza Najafi Eshghe Delkhah/ And lyrics

دانلود اهنگ عشق دلخواه رضا نجفی

متن آهنگ عشق دلخواه رضا نجفی

میان غوغای دلم بیا بمان پای دلم!♪! که عشق من بدونه تو وای منو وای دلم!♪! غزال من خوش آمدی میان ولوای دلم!♪! بمان که بین این شرر تمام شور و شر تویی!♪! از عاشقی خبر بده که پیک خوش خبر تویی!♪! تن مرا رها بکن از این هجوم ناگزیر!♪! دوباره با شگرد عشق غم دل مرا بگیر!♪! بیا که درست ای عشق دلخواه آمدی سر بزنگاه!♪! به همه دنیا بگو تویی که دل مرا بردی از راه!♪! بگو که تویی انتخاب من از یک دنیا خاطر خواه!♪! بگو که دل عاشقم خیلی هم نگفته بیراه!♪! تویی خوش اقبالی من اقبال خوش عالی من!♪! آمده ای که سردهی به عشق رویایی من!♪! بگو به پایان برسد درون قلبم این جدال !♪! بگو کسی نمی رسد بغیر ما به این وصال!♪! بیا که درست ای عشق دلخواه آمدی سر بزنگاه!♪! به همه دنیا بگو تویی که دل مرا بردی از راه!♪! بگو که تویی انتخاب من از یک دنیا خاطر خواه!♪! بگو که دل عاشقم خیلی هم نگفته بیراه!♪!

دانلود اهنگ عشق دلخواه رضا نجفی

عشق دلخواه

پخش آنلاین آهنگ عشق دلخواه

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4 | تعداد آرا: 3

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد