دانلود آهنگ جدید علی قادریان به نام چشامو بستم تا حالمو نبینه
هم اینک شما کاربران گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین چشامو بستم تا حالمو نبینه با صدای علی قادریان به همراه تکست و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل دعوت میکنیم.
اهنگ توسط آهنگساز معروف ایرانی تنظیم و سبک این موزیک غم انگیز می باشد
Download New Music, (Ahang) BY : Ali Ghaderian Cheshamo Bastam Ta Halamo Nabine / And lyrics

متن آهنگ علی قادریان چشامو بستم تا حالمو نبینه
برای مشاهده کلیک کنید
به کی بستم دلمو یه مدت
یکی که بوده همش دنبال فرصت
هیچ وقت نمیشه که خوب باشه کلا
همیشه تو فکر اینه چطور میشه دور زد
بره با یکی بپره
که از من و خودش واسش خیلی بهتره
همه اینا واسه منم میگذره
فقط یه سوال میمونه که واسم مبهمه
چشام قفلا به دستای بقیه
تو حسرت که چرا عشقم عوضیه
همه گفتن که وقتم تلف میشه
ولی گفتم این چیزا تو رابطه ها عادیه
عادی نبود که هر شب با یکی بود
عادی نبود که واسم سایه بود
عادی نبود که فقط اسمش بام بود
از اونم برام فقط یه درد کاری موند
چشامو بستم تا حالمو نبینه
چشامو بستم تا اشکامو نبینه
چشامو بستم تا وقتی داره میره
نبینه که داره جونمو میگیره
چشامو بستم با یه بغض بی صدا
چشامو بستم از اون موند یه نگاه یادگاری
الان کجایی
یه مدته که از نبودش برام میگذره
ولی چشام با فکرای اون تره
چیزی عوض نشده فقط حال من که بدتره
درسته بده ولی از سرم نمیپره
اون رفته ولی خاطراتش تو مغزمه
از هرچی درده واسم بدتره الان کجایی
الانم خوبم با عکساش سرگمم
شبایی که نبود با اشکام سر کردم
وقتی میرفتی گفتی شاید برگردم
فکر به همین کارا اوج میده به سر دردم
تو نمیتونی بفهمی حالم شکسته بالم
دوباره بازم یه گوشه تک افتادم
چ شد قلم و کاغذ
خوبه حالم من خوبه حالم
چشامو بستم تا حالمو نبینه
چشامو بستم تا اشکامو نبینه
چشامو بستم تا وقتی داره میره
نبینه که داره جونمو میگیره
چشامو بستم با یه بغض بی صدا
چشامو بستم از اون موند یه نگاه یادگاری
الان کجایی
یه مدته که از نبودش برام میگذره
ولی بازم چشمام با فکرای اون تره
چیزی عوض نشده حال من که بدتره
درسته بده ولی از سرم نمیپره
اون رفته ولی خاطراتش رو مغزمه
از هر چی درده واسه من بدتره
الان کجایی
پخش آنلاین آهنگ چشامو بستم تا حالمو نبینه
0:000:00
چه امتیازی به این آهنگ میدی؟
میانگین امتیازات: 4.5 | تعداد آرا: 397







خیلی. قشنگ بود
عالی
بد نبود
محشر
عالی بود
عالی
با صدای زن قشنگ تر بود
آهنگی آرامش بخش برای من
عالی بود
عالی
عالییییی
راوو راوو چه خوبه 👌
اوه چه خوب … !
این آهنگ عالی بود ♥️
این آهنگ عالی بود ♥️❤️
عالی هست
عالی
عالیییییییی😍🥲
بهترین قفلی
این اهنگو من ۷سال پیش گوش میدادم هروز هرشب
وختی ک داغم تازع بود.وختی هروز از جایی ک اون بود رد میشدم امشب خود ب خود اومد دهنم و خوندم و باز اومدم و گوش دادم ..من هنوزم با همونا زندگیمو ادامه میدم