پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ ایوان بند سروناز

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام «سروناز»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین سروناز با صدای ایوان بند به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Evan Band Sarvenaz/ And lyrics

دانلود اهنگ ایوان بند سروناز
نام خواننده: ایوان بند
نام آهنگ: سروناز

متن آهنگ سروناز ایوان بند

بزن آتیش به جونم همه چیم ماله توئه دل دیوونه پسندم دیگه دنبال توئه!♫! تا به سازت برقصم بزن هرجور دلته بزن آتیش اصلا دل ناقابلته!♫! جوری عاشق تو میشم که بپیچه خبرم جون سالم از این عشق نذاری در ببرم!♫! در به در کردی اما سر و سامانه منی من به قلب تو نشستم تو ولی جان منی!♫! تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم!♫! تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من!♫! تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم!♫! تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من!♫!

دانلود اهنگ سروناز ایوان بند - رسانه موزیکدل

جوری عاشق تو میشم که نمونه اثرم خوبه تو هر بلایی که بیاری به سرم!♫! تو به اندازه ی دلشوره من زیبایی من به اندازه زیبایی تو در به درم!♫! تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم!♫! تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من!♫! تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم!♫! تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من!♫!

سروناز

دانلود آهنگ سروناز ایوان بند + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ سروناز

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.5 | تعداد آرا: 10

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
سارا

بهترین

0
پاسخ
10 ماه پیش
ناشناس

عالی

0
پاسخ
1 سال پیش
نیوشا

عالی

0
پاسخ
1 سال پیش