پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ پرواز همای دیوانه تری

دانلود آهنگ جدید پرواز همای به نام «دیوانه تری»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین دیوانه تری با صدای پرواز همای به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Parvaz Homay Divane Tari/ And lyrics

دانلود اهنگ دیوانه تری پرواز همای
نام خواننده: پرواز همای
نام آهنگ: دیوانه تری

متن آهنگ دیوانه تری پرواز همای

تو که سرمست و پریشانی و شوریده سری!♫! بکن از کلبه ی ویرانه ی ما هم گذری!♫! بزن ای عاشق دیوانه به دیوانه سری!♫! به خدا از من دیـوانه تو دیوانه تری!♫! صنما زلف پریشان تو را شانه منم!♫! همه شب مست و پریشان در میخانه منم!♫! همه داند که در این شهر دیوانه منم!♫! که منم شهره به شیدایی و بیدادگری!♫! به خدا از من دیوانه تو دیوانه تری!♫! به خدا از من دیوانه تو دیوانه تری!♫!

دانلود اهنگ دیوانه تری پرواز همای - رسانه موزیکدل

نگرانم صنــما سیر جانم نکنی!♫! نگرانم که فدای دگرانم نکنی!♫! نگرانم که تو رسـوای جهانم نکنی!♫! نگـر افتاده ز عشق تو به جانم شرری!♫! به خدا از من دیوانه تو دیوانه تری!♫! به خدا از من دیوانه تو دیوانه تری!♫! صنما کشـتی دل را به گل انداخته ام!♫! صنما با خم ابــروی کجت ساخته ام!♫! من دیوانه از آن رو به تو دل باخته ام!♫! که تو هم همچو من از خویـش نداری خبری!♫! به خدا از من دیوانه تو دیوانه تری!♫! به خدا از من دیوانه تو دیوانه تری!♫!

دیوانه تری

دانلود آهنگ دیوانه تری پرواز همای + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ دیوانه تری

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.5 | تعداد آرا: 6

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد