پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ محمد طاهر حرفش شده بود

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر به نام «حرفش شده بود»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین حرفش شده بود با صدای محمد طاهر به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Mohammad Taher Harfesh Shode Bood/ And lyrics

دانلود اهنگ حرفش شده بود محمد طاهر
نام خواننده: محمد طاهر
نام آهنگ: حرفش شده بود

متن آهنگ حرفش شده بود محمد طاهر

تو بمون حالا هر چی بشه عشقمون داره قد میکشه میگیرم دستتو میارم اسمتو هرجا حرفی بشه!♫! تو بذار همه قلبتو وسط نذار منو تنها فقط تا میام سمت تو نمیدونم چطور میوفتم تو تلت!♫! حرفش شده بود میخوای از دل من بپری بری هرچی که هست ببری دل من شده پخش زمین!♫! حرفش شده بود اینا هرچی میگن تو نرو که میخوان بچینن گلمو بذار پیدا کنم خودمو!♫!

دانلود اهنگ حرفش شده بود محمد طاهر - رسانه موزیکدل

قلبی شدم عاشق همه دار و ندارمی عشقم وقتی که میخنده هر دفعه میشه بیشتر حسم!♫! موهاشو میبنده میشه خاص ترین آدم این شهر دل شده پابندت تو کاری کردی که من این شم!♫! حرفش شده بود میخوای از دل من بپری بری هرچی که هست ببری دل من شده پخش زمین!♫! حرفش شده بود اینا هرچی میگن تو نرو که میخوان بچینن گلمو بذار پیدا کنم خودمو!♫! حرفش شده بود میخوای از دل من بپری بری هرچی که هست ببری دل من شده پخش زمین!♫! حرفش شده بود اینا هرچی میگن تو نرو که میخوان بچینن گلمو بذار پیدا کنم خودمو!♫!

حرفش شده بود

دانلود آهنگ حرفش شده بود محمد طاهر + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ حرفش شده بود

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.3 | تعداد آرا: 10

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد