پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ سامان جلیلی قاتل

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام «قاتل»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین قاتل با صدای سامان جلیلی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Saman Jalili Ghatel/ And lyrics

دانلود اهنگ سامان جلیلی قاتل
نام خواننده: سامان جلیلی
نام آهنگ: قاتل

متن آهنگ قاتل سامان جلیلی

همه ی آدمای دورتو ول کردی جلوی آینه دنبال خودت میگردی!♫! حواسمون بهم نبود که اینجوری شد زدی بلیت دنیامونو باطل کردی!♫! تو که از اولش آخرشو میدیدی بگو تماس این گناهو با چی میدی!♫! حواسمون به هم نبود که اینجوری شد زدی این عشق بیچاره رو باطل کردی!♫! دیگه کلاهمم بیوفته توی این حوالی من دیگه بر نمیگردم تا که حالت بشه عالی!♫! تو سه تا نقظه بذار به جای اسمم بشه خالی تو شناسنامه ی قلبت!♫! دیگه کلاهمم بیوفته توی این حوالی من دیگه بر نمیگردم تا که حالت بشه عالی!♫! تو سه تا نقظه بذار به جای اسمم بشه خالی تو شناسنامه ی قلبت!♫!

دانلود اهنگ قاتل سامان جلیلی - رسانه موزیکدل

دیگه ترسی ندارم از این دوری عادت میکنم آخه یه وقتایی مجبوری!♫! طاقت بیاری با همه دردای اینجوری راحت فاصله میگیری بهتره اینجوری!♫! دیگه کلاهمم بیوفته توی این حوالی من دیگه بر نمیگردم تا که حالت بشه عالی!♫! تو سه تا نقظه بذار به جای اسمم بشه خالی تو شناسنامه ی قلبت!♫! دیگه کلاهمم بیوفته توی این حوالی من دیگه بر نمیگردم تا که حالت بشه عالی!♫! تو سه تا نقظه بذار به جای اسمم بشه خالی تو شناسنامه ی قلبت!♫!

قاتل

دانلود آهنگ قاتل سامان جلیلی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ قاتل

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.2 | تعداد آرا: 20

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
Aria

حیف این صدا که شعرش انقدر مزخرفه..اخه کلاهمم بیفته برنمیگردم شد شعر

0
پاسخ
2 سال پیش