پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ افشین آذری طلاق

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام «طلاق»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین طلاق با صدای افشین آذری به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Afshin Azari Talagh/ And lyrics

دانلود اهنگ طلاق افشین آذری
نام خواننده: افشین آذری
نام آهنگ: طلاق

متن آهنگ طلاق افشین آذری

نه من دست بلند کرده بودم تو روش نه نازکتر از گل شنیده ازم!♫! یه چند ماهیه از خودش دوره ها یه چند ماهی میشه بریده ازم!♫! نه کج رفته بودم بشه ادعاش نه هیزم که بتونم پستی کنم!♫! رفیقی ندارم بپرسین ازش که این خونه رو خرج مستی کنم!♫! ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم!♫! زمین و زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم بفهم نمیدم!♫! ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم!♫! زمین و زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم بفهم نمیدم!♫!

دانلود اهنگ طلاق افشین آذری - رسانه موزیکدل

وکیلش یکم نادرست پیششه می خوام پای هم عشقمو پس بدم!♫! کسی دیده که پای پرونده ای وکیل و موکل به هم دست بدن!♫! می خوای راه به راه لج کنی کج بری تو میبازی این خط و این هم نشون!♫! تو که شعله شو می پزی شب به شب هنوز رابطه کاریه بینتون!♫! ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم!♫! زمین و زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم بفهم نمیدم!♫! ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم!♫! زمین و زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم بفهم نمیدم!♫!

طلاق

دانلود آهنگ طلاق افشین آذری + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ طلاق

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4 | تعداد آرا: 4

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد