پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402

دانلود اهنگ بابک جهانبخش سازش

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام «سازش»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین سازش با صدای بابک جهانبخش به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Babak Jahanbakhsh Sazesh/ And lyrics

دانلود اهنگ سازش بابک جهانبخش
نام خواننده: بابک جهانبخش
نام آهنگ: سازش

متن آهنگ سازش بابک جهانبخش

آدم یه وقتایی باید با دردش هرجوریه سازش کنه!♫! جلو هر غریبه ای درست نیست هر بحثی رو بازش کنه!♫!!♫! آدم باید تنهاییش یه جور کنار بیاد که اگه یه روزی خالی شد دور و برش نره از کسی خواهش کنه!♫! به در میگم دیوار بشنوه باید این بار بشکنه این منی که ساختی تو از خودت!♫! به کم راضی نبود اصلا دلت من میرم و تو مطمئن باش کم کم همه میرن از دورت!♫! به در میگم دیوار بشنوه باید این بار بشکنه این منی که ساختی تو از خودت!♫! به کم راضی نبود اصلا دلت من میرم و تو مطمئن باش کم کم همه میرن از دورت!♫!

دانلود اهنگ سازش بابک جهانبخش - رسانه موزیکدل

یه روزی یه جایی رات خورد به ما یه سر بزن چرا ساکتی رنگت پریده حرف بزن!♫! بگو چطوره حال تو بی من کیه بپرسه حالتو بی رحم تو بهم زنگ بزن جوابتو میدم!♫! به در میگم دیوار بشنوه باید این بار بشکنه این منی که ساختی تو از خودت!♫! به کم راضی نبود اصلا دلت من میرم و تو مطمئن باش کم کم همه میرن از دورت!♫! به در میگم دیوار بشنوه باید این بار بشکنه این منی که ساختی تو از خودت!♫! به کم راضی نبود اصلا دلت من میرم و تو مطمئن باش کم کم همه میرن از دورت!♫!

سازش

دانلود آهنگ سازش بابک جهانبخش + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ سازش

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.8 | تعداد آرا: 4

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
ناشناس

جالب نبود

0
پاسخ
2 سال پیش