پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ داریوش رفیعی زهره

دانلود آهنگ نوستالژیک داریوش رفیعی به نام «زهره»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین زهره با صدای داریوش رفیعی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Dariush Rafiei Zohre/ And lyrics

دانلود اهنگ داریوش رفیعی زهره
نام خواننده: داریوش رفیعی
نام آهنگ: زهره

متن آهنگ زهره داریوش رفیعی

یاد ازآن روزی که بودی زهره یار من!♫! دور از چشم رقیبان در کنار من!♫! حالیا خالی است جایت ای نگار من!♫! در شام تار من آخر کجایی زهره!♫! یاد داری زهره آن روزی که در صحرا!♫! دست اندر دست هم گردش کنان تنها!♫! راه می رفتیم و در بین شقایقها!♫! بود عالم ما را لطف و صفایی زهره!♫! بود هنگام غروب و آن روز پر زیبا!♫! ایستادیم از برای دیدنش آنجا!♫! تکیه تو بر سینه ام دادی سر خود را!♫! گفتیم و ما تنها بس رازهایی زهره!♫! چون یقین کردی که در عشقت گرفتارم!♫! طرد گشتی و نمودی اینچنین خارم!♫! خود نکردی فکر آخر نازنین یارم!♫! من همچو تو دارم آخر خدایی زهره!♫! بوی که داری!♫! ای باد صبا بهر خدا بوی که داری!♫! حبیبم بوی که داری!♫! این بوی خوش از سلسله موی که داری!♫!

دانلود اهنگ زهره داریوش رفیعی - رسانه موزیکدل

جانم جانم موی که داری!♫! حبیبم موی که داری!♫! خرم شده بستان ز تو ای باد بهاری!♫! این خرمی از روی که و بوی که داری!♫! بوی که داری!♫! ای عزیز بوی که داری!♫! آی ای کاش بدانستم یک آرزوی دل!♫! تا خود تو به دل آرزوی روی که داری!♫! تا خود تو به دل آرزوی روی که داری!♫! جانم جانم روی که داری!♫! عزیزم روی که داری!♫! آی یار دل آه ای دل!♫! ما روی دل از جمله جهان سوی تو داریم!♫! تو روی تو روی دل قبله جان سوی که داری!♫! عزیزم سوی که داری حبیبم سوی که داری!♫! گردیده مؤید گردیده مؤید ز چه فکر تو پریشان!♫! در سر مگر اندیشه گیسوی که داری!♫! ای عزیز دل!♫! در سر مگر اندیشه گیسوی که داری که داری!♫!

زهره

دانلود آهنگ زهره داریوش رفیعی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ زهره

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.4 | تعداد آرا: 258

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
علی

عالی روحش شاد

0
پاسخ
2 هفته پیش
فردین شاهرخی

از اهنگ منصرف شدم.لعنت بر پدر و مادر صاحبان تبلیغات که اصلا نمیزارند به حواستون برسیم.مردمان بی بته اکاذیب.

0
پاسخ
5 ماه پیش
    خواهرزاده فردین  •  در پاسخ به فردین شاهرخی:

    عه دایی بده فحش نده بده

    4
    پاسخ
    4 ماه پیش