پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ دنگ شو یار بیگانه نواز

دانلود آهنگ جدید دنگ شو به نام «یار بیگانه نواز»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین یار بیگانه نواز با صدای دنگ شو به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Dang Show Yare Bigane Navaz/ And lyrics

دانلود اهنگ یار بیگانه نواز دنگ شو
نام خواننده: دنگ شو
نام آهنگ: یار بیگانه نواز

متن آهنگ یار بیگانه نواز دنگ شو

یار بیگانه نوازم، شرح عشق جانگدازم!♫! قصه ای از سوز و سازم؛ با تو میگویم امشب!♫! تا که چشمم را گشودم؛ شمع شب های تو بودم!♫! شعله زد بر تار و پودم، آه جانسوزم بر لب!♫! تو ندانی که چه کردی به من و دل من، به خدا!♫! چه غمت از من بی دل تو کجا؟ من خسته کجا!♫!؟!♫! رهگذار بی نصیبی بی قراری بی شکیبی!♫! تا سحر گه ناله سر کرده؛ نیمه شب ها در سیاهی!♫! بی نصیبی بی پناهی؛ از سر کویت گذر کرده!♫! یار بیگانه نوازم، شرح عشق جانگدازم!♫! قصه ای از سوز و سازم؛ با تو میگویم امشب!♫! تا که چشمم را گشودم؛ شمع شب های تو بودم!♫!

دانلود اهنگ یار بیگانه نواز دنگ شو - رسانه موزیکدل

شعله زد بر تار و پودم، آه جانسوزم بر لب!♫! به که گویم چه بجویم که چه کرده غم تو به ما؟!♫! تو کجایی؛ چه نوایی که کسی نشنیده تو را؟!♫! نیمه شب ها در خیابان؛ عاشقی در زیر باران!♫! مینوازد موی یه مهتاب، یاد یارم در میان!♫! رنگ آواز قناری، لغزش آرام من در خواب!♫! یار بیگانه نوازم، شرح عشق جانگدازم!♫! قصه ای از سوز و سازم؛ با تو میگویم امشب!♫! تا که چشمم را گشودم؛ شمع شب های تو بودم!♫! شعله زد بر تار و پودم، آه جانسوزم بر لب!♫! به که گویم چه بجویم که چه کرده غم تو به ما؟!♫! تو کجایی؛ چه نوایی که کسی نشنیده تو را؟!♫! نیمه شب ها در خیابان؛ عاشقی در زیر باران!♫! مینوازد موی یه مهتاب، یاد یارم در میان!♫! رنگ آواز قناری، لغزش آرام من در خواب!♫!

یار بیگانه نواز

دانلود آهنگ یار بیگانه نواز دنگ شو + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ یار بیگانه نواز

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3.8 | تعداد آرا: 4

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
سارینا

خیلی عالیعالی

0
پاسخ
2 سال پیش