پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ عماد طالب زاده نامحدود

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام «نامحدود»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین نامحدود با صدای عماد طالب زاده به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Emad Talebzadeh Namahdood/ And lyrics

دانلود اهنگ نامحدود عماد طالب زاده
نام خواننده: عماد طالب زاده
نام آهنگ: نامحدود

متن آهنگ نامحدود عماد طالب زاده

دیدمتو دلمو تو یه لحظه از دست دادم با هر کسی یه جوری ولی با تو صاف و سادم!♫! کاش بگی که چی میخوای میدونی که من آمادم !♫! میدونستم زندگیم با تو خیلی بهتر میشه گفته بودم به دلم آخرای تنهایی شه!♫! شک ندارم که برام میمونی تو تا همیشه !♫! دنیامو میدم تا تو پیشم بمونی چی از این بهتر که خودتم میدونی!♫! که با تو چه حسی اومده تو دلم با چشمات درگیر یه عشق کاملم!♫! دنیامو میدم تا تو پیشم بمونی چی از این بهتر که خودتم میدونی!♫! که با تو چه حسی اومده تو دلم با چشمات درگیر یه عشق کاملم!♫!

دانلود اهنگ نامحدود عماد طالب زاده - رسانه موزیکدل

با تو یه حس قشنگ توی قلبم جا میگیره خوب میدونم تب تو از این بیشتر بالا میره!♫! هرچی میگن این و اون روی من که بی تاثیره !♫! فکر میکنم دل من از اون اول عاشق بوده واسه شناختن من منه عاشق خیلی زوده!♫! عزیز من شک نکن این علاقه نامحدوده !♫!!♫! دنیامو میدم تا تو پیشم بمونی چی از این بهتر که خودتم میدونی!♫! که با تو چه حسی اومده تو دلم با چشمات درگیر یه عشق کاملم!♫! دنیامو میدم تا تو پیشم بمونی چی از این بهتر که خودتم میدونی!♫! که با تو چه حسی اومده تو دلم با چشمات درگیر یه عشق کاملم!♫!

نامحدود

دانلود آهنگ نامحدود عماد طالب زاده + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ نامحدود

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 1.5 | تعداد آرا: 2

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد