دانلود اهنگ ماکان بند عاشق که میشی

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام «عاشق که میشی»

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین عاشق که میشی با صدای ماکان بند به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Macan Band Ashegh Ke Mishi/ And lyrics

دانلود اهنگ عاشق که میشی ماکان بند
نام خواننده: ماکان بند
نام آهنگ: عاشق که میشی

متن آهنگ عاشق که میشی ماکان بند

آسون که نیست دل کندن از چشمای تو آروم بایست حس کنم اون دستای تو!♫! وقتی نباشی خونه بی تو ساکته قرصای اعصاب و صدای پای تو!♫! نداره این عشقو دیگه بعد تو هیشکی آتیش کشیدم عکسامونو وقتی نیستی!♫! شمعای روشن روی میزو بوی دریا فکرو خیالت هست همیشه با من اینجا!♫! عاشق که میشی از دنیا میبری حرفی نمیزنی چیزی نمیخوری!♫! عاشق که میشی این بارون لعنتی رو روی صورتت با اشک میخوری!♫! عاشق که میشی از دنیا میبری حرفی نمیزنی چیزی نمیخوری!♫! عاشق که میشى این بارون لعنتی رو روی صورتت با اشک میخوری!♫!

دانلود اهنگ عاشق که میشی ماکان بند - رسانه موزیکدل

من دیوونه هرشب کل شهرو با خاطرات تو آهنگ کردم!♫! چشای تو شبیه آسمونه با چشمات خونه رو همرنگ کردم!♫! یه عاشق چیزی جز عشقش نداره که توی لحظه هاش یادش بیاره!♫! یه عاشق از دلش حرفاشو میگه آخه دل که دیگه منطق نداره!♫!!♫! عاشق که میشی از دنیا میبری حرفی نمیزنی چیزی نمیخوری!♫! عاشق که میشی این بارون لعنتی رو روی صورتت با اشک میخوری!♫! عاشق که میشی از دنیا میبری حرفی نمیزنی چیزی نمیخوری!♫! عاشق که میشى این بارون لعنتی رو روی صورتت با اشک میخوری!♫!

عاشق که میشی

دانلود آهنگ عاشق که میشی ماکان بند + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ عاشق که میشی

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 5 | تعداد آرا: 2

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد