پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ سالار عقیلی وطنم

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام وطنم

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین وطنم با صدای سالار عقیلی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Salar Aghili Vatanam/ And lyrics

دانلود اهنگ وطنم سالار عقیلی
نام خواننده: سالار عقیلی
نام آهنگ: وطنم

متن آهنگ وطنم سالار عقیلی

!♫!وطنم ای شکوه پابرجا!♫! در دل التهاب دوران ها!♫! کشور روزهای دشوار و!♫! زخمی سربلند بحران ها!♫! ایستادی به جنگ رودررو!♫! جنجر از پشت می زند دشمن!♫! گویی از ما و در نهان بر ما!♫! وطنم پشت حیله را بشکن!♫! وطنم ای شکوه پابرجا!♫! در دل التهاب دوران ها!♫! رگت امروز تشنه عشق است!♫! دل رنجیده خون نمی خواهد!♫! دل تو تا ابد برای تپش!♫!

دانلود اهنگ وطنم سالار عقیلی - رسانه موزیکدل

غیر عشق و جنون نمی خواهد!♫! شرم بر من اگر حریم تو!♫!!♫! پیش چشمان من شکسته شود!♫! وای بر من اگر ببینم من چشم!♫! رو به رویای عشق بسته شود!♫! وطنم ای شکوه پابرجا!♫! در دل التهاب دوران ها!♫! کشور روزهای دشوار و!♫! زخمی سربلند بحران ها!♫! از تب سرد موج های خزر!♫! تا خلیجی که فارس بوده و هست!♫! می شود با تو دل به دریا زد!♫! می شود با تو دل به دنیا بست!♫!!♫! می شود با تو دل به دریا زد!♫! می شود با تو دل به دنیا بست!♫! وطنم!♫!

وطنم

دانلود آهنگ وطنم سالار عقیلی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ وطنم

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 4.3 | تعداد آرا: 8

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما
ناصر

عالی

0
پاسخ
1 سال پیش