پلی لیست بهترین آهنگ های بهار 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های تابستان 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های پاییز 1402 پلی لیست بهترین آهنگ های زمستان 1402

دانلود اهنگ زندان محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام زندان

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین زندان با صدای محسن چاوشی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Mohsen Chavoshi Zendan/ And lyrics

دانلود اهنگ زندان محسن چاوشی
نام خواننده: محسن چاوشی
نام آهنگ: زندان

متن آهنگ زندان محسن چاوشی

بمیرید بمیرید در این عشق بمیرید!♫! در این عشق چو مردید همه روح پذیرید!♫!!♫! بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید!♫! کز این خاک برآیید سماوات بگیرید!♫! بمیرید بمیرید و زین نفس ببرید!♫! که این نفس چو بندست و شما هم چو اسیرید!♫! یکی تیشه بگیرید پی حفره ی زندان!♫! چو زندان بشکستید همه شاه و امیرید!♫!!♫! بمیرید بمیرید به پیش شه زیبا!♫! بر شاه چو مردید همه شاه و شهیرید!♫! بمیرید بمیرید و زین ابر برآیید!♫!

دانلود اهنگ زندان محسن چاوشی - رسانه موزیکدل

چو زین ابر برآیید همه بدر منیرید!♫!!♫! بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید!♫! کز این خاک برآیید سماوات بگیرید!♫! بمیرید بمیرید و زین نفس ببرید!♫! که این نفس چو بندست و شما هم چو اسیرید!♫! یکی تیشه بگیرید پی حفره ی زندان!♫! چو زندان بشکستید همه شاه و امیرید!♫! بمیرید بمیرید به پیش شه زیبا!♫! بر شاه چو مردید همه شاه و شهیرید!♫! بمیرید بمیرید وز این ابر برآیید!♫! چو زین ابر برآیید همه بدر منیرید!♫! بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید!♫! کز این خاک برآیید سماوات بگیرید!♫! بمیرید بمیرید و زین نفس ببرید!♫! که این نفس چو بندست و شما هم چو اسیرید!♫!

زندان

دانلود آهنگ زندان محسن چاوشی + پخش آنلاین

پخش آنلاین آهنگ زندان

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیازات: 3 | تعداد آرا: 2

ارسال نظر برای این آهنگ

نظرات شما

نظری یافت نشد